mandag den 8. september 2008

Fuld skrue...

...det var hvad den fik til SAM...både mht til scrapping OG shopping :O) Ihhh, det var bare alletiders skønne weekend...2 dage er IKKE for meget ! Søndagen gik bare vildt hurtig...men da sluttede arrangementet jo også "allerede" kl. 15. Nej, det var nu fint nok, for jeg var bare total bombet (as was my Visa)...og så kunne jeg jo også nå at handle ind til om mandagen, for alle butikkerne havde åbent til kl. 17...PERFEKT. Jeg må altså sige, at jeg har ikke dårlig SAMvittighed ved at være væk fra familien i så mange timer...vi hygger os jo alle på hver vores måde. Nu havde mand og børn jo mulighed for at lave drengestreger, hvis det var det de havde lyst til, ik ! Hunden var ked, for han kom altså ikke ud på sin lange aftentur...han stod og stirrede på mig lørdag aften, ja faktisk tror jeg, at han prøvede at hypnotisere mig :O) Men jeg blev altså liggende på sofaen. Og tænk...planen er, at der for fremtiden skal være SAM 2 (skriver TO) gange om året...Hurrrraaaaa !
Jeg sender lige en hilsen til Søstrene TT....he he...Trine og Tanja..tak for en god weekend...det var smadder sjovt og hyggeligt at sidde ved bord sammen med Jer :O) Og Cowgirl..gå hjem i stalden...jeg har mødt din overmand mht shopping !!! Ærligt at du ikke kunne være med denne gang..håber at du fik hygget om Søster og Co.
Nå, men jeg vil da lige vise noget af det jeg fik lavet



Jeg fik rigigt brugt mit kit fra October Afternoon....jeg eeelsker det papir...og glæder mig til det nye kan købes !
Tak for besøget...jeg lægger noget mere fra SAM på i løbet af ugen...også et lille bitte billede af Maribi...

12 kommentarer:

  1. Wau nogle flotte LO'er - Skønt at se du er igang igen. Er der virkelig nogen som heller ikke sad ved bordet hele dagen - men shoppede løs - gad vide om jeg har en ukendt tvilling ??? Dejligt at høre dagene gik godt og jeg tænkte sån på jer hele søndagen...HULK

    SvarSlet
  2. Ihhh hvor skønt at du fik din scrappelyst og skabertrang tilbage. Der skal bare lige en SAM til, så det den klaret! hehe :-)
    Skønne LOs du har lavet - og ja, October Afternoon ER lækkert! Kig evt. på min blog, så har jeg også kreeret med det selv samme kit! ;-)
    Jeg glæder mig til at se flere LOs fra din kreative hånd.
    God dag til dig.

    SvarSlet
  3. lækre loer du igen har lavet, usjjjj jeg ville gerne have været med der, men det bliver nok en anden gang :)

    SvarSlet
  4. Sikken mange Loer, du fik lavet. Flotte opsætninger og så er du god til at finde på rammende tekster/titler.
    Og så kommer der ovenikøbet flere senere fra Sam!!
    ( Jeg fik også shoppet igennem Hi Hi)

    SvarSlet
  5. Det har da vist været en kanon weekend du haft scrap pigerne.

    SvarSlet
  6. Hi søde.
    Tusind tak for en skøn weekend. skke vi fik shoppet og hygget:-)
    Er vild med dine LO's, de er frække og fede farver og opsætninger.
    Og som altid var du hamrende produktiv!!

    SvarSlet
  7. Det er bare rigtig godt, det slik LO :-) Stakkels barn!!!

    SvarSlet
  8. Sikke nogle dejlige layouts i glade farver! Super idé på det øverste layout med teksten der er rammet ind....

    SvarSlet
  9. skønt at se du er kommet igang igen og super skønne LO´er er helt vild med det første ;o) Lyder spændende med flere SAM - må nok heller se om det kunne lade sig gøre næste gang at deltage ;o)

    SvarSlet
  10. Var du også til SAM??? det så jeg slet ikke - ej altså. Nå men ja det var hammer hyggeligt.
    Sikke nogle lækre layouts du har lavet. Jeg er specielt vild med det første..det ser supergodt ud.

    SvarSlet
  11. super lækre loer i skønne farver og det er lækkert papir du har brugt

    SvarSlet
  12. Det lyder som om du har haft en super dejlig weekend - herligt :o) ... og sikke nogle gode LO ... Jeg kan især godt li' det første - sjov historie og fede farver til ;o)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer