mandag den 22. september 2008

Encore...

...et skilderi a la france. Et foto taget i den skønne by, Vichy. Jeg har skrevet: Tik-Tak hvad er klokken. Billedet af billedet (hmmm) blev lidt uskarpt, sorry, men min næsten nye lysekrone stjal opmærksomheden :O)
I dag er så dagen hvor Tina Dickows nye musik udkommer....og den ligger nu hos veninde Helle, som var så sød at gå på nettet og bestille 2 stk. SÅ om mindre end en time, suser jeg op til hende, og så er der dømt TINA-aften !!!! Jeg har pakken den hemmelige gave ind og den får hun i aften...så kan jeg jo oploade den i morgen :O)
TÆND FOR HØJTTALERNE OG HØR LIDT MERE FRA TINA-PIGEN...
Tak fordi du kiggede forbi :O)

5 kommentarer:

  1. åhhh, det er bare rigtig flot .

    SvarSlet
  2. Tak for den dejlige musik, og hvor er "maleriet" utroligt flot.

    SvarSlet
  3. waw de er altså bare så super flotte dine billeder (og lysekrone) ;o)

    ps. tak for lækker musik

    SvarSlet
  4. Jeg er stadig vild med dine billeder.Det er en super god ide også som gave. :) Kan man kun lave billederne med sort/hvid eller kan serpia og farve også bruges?
    Håber du får en god TINAaften :)
    Dejlig musik.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer