søndag den 14. september 2008

Den sidste fra SAM...

...bliver dette LO, som man må sige, er helt forskellig fra de andre jeg lavede...og laver pt. Billedet blev taget, bare fordi, at jeg syntes at farverne var SÅ smukke. Ja, total Provence igen igen. Jeg har prøvet at efterligne de små malerier/ikoner/tingel-tangel, som hænger på skodderne.
Maribi og jeg har været sammen i scrappens tegn, både i går og i dag !!! Tju hej vi har været produktive ! Og vi har bare hygget og snakket og grinet ! Ja og selvfølgelig scrappet en masse. Jeg fik lavet to LO'er i går og i dag et fødselsdagskort og...en hemmelig ting til min anden veninde, Helle...ved ikke hvornår "tingen" skal gives, så dermed heller ikke hvornår jeg oploader det/den her på bloggen. Mangler liiiige det sidste finish, men det må laves færdigt i morgen.
SIKKEN EN SKØN WEEKEND !!!
Tak fordi du kiggede ind forbi mimn blog :O)

11 kommentarer:

  1. Ih, det blev lækkert! Fede farver og opsætning, billedet er så flot i centrum! Virkelig elegant at se på :-)

    SvarSlet
  2. Jeg er helt vild med farverne i det LO, skønt skønt:-)
    Tusind tak for en dejlig weekend, hvor har vi bare hygget. Rart vores mænd også kunne mødesover en gang Formel 1, hi hi

    SvarSlet
  3. Er vil med de farver du har brugt ;o) og ja en hel weekend med scrap og i godt selskab så kan man hvis ikke forlange mere ;o))

    SvarSlet
  4. Wauh det papir passer jo bare perfekt til billedet! Lækker farve sammensætning!

    SvarSlet
  5. Hvor er det FLOT! god harmoni uden at være kedeligt!

    SvarSlet
  6. Flot og anderledes Lo du du har lavet og så lyder det til du rigtig flittig med din kreative side

    SvarSlet
  7. Hvor godt at du har "efterlignet" felterne på billedet - det ser bare godt ud!

    SvarSlet
  8. Det er bare helt perfekt lavet, ser hammergodt ud med rammen i matchende farver, super-duper flot !

    SvarSlet
  9. åhhh det er bare et lækkert lo, de farver passer jo perfekt til billedet

    SvarSlet
  10. Nuuuuj hvor lækkert. Alting matcher bare perfekt; billede, titel, mønster og farver. WTG

    SvarSlet
  11. Helle, Veninden...tirsdag, september 16, 2008

    Ihhh... hvor det altså hård træning for både tålmodighed og nysgerrighed..... Næsten lige så hårdt som Mandags-mixet - det giver blot ikke ømhed i krop!!!

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer