torsdag den 25. september 2008

Brunch og Briller...

...torsdag...og jeg skal mødes med min moder til en gang brunch på Café Vivaldi og bagefter hente mine NYE BRILLER!! Glæder mig til de briller...tænkte, at nu er det efterår, og så må jeg jo ha briller der matcher årstiden :O) Altså, jeg giver 1298,- for 2 par briller...det synes jeg er billigt...men det er måske også fordi, at jeg før hen havde fler-styrke-briller med glidende overgang, og de koster spidsen af en jetjager og blev kun skiftet når glasset var så ridset, at det føltes som lå jeg på bunden af Danmarks Akvarium og kiggede ud. Heldigvis fandt jeg ud af, at flerstyrke slet ikke var nødvendigt mere...og så er det straks billigere at købe briller :O) Oploader brillebilleder senere...
Her er så et vildt LO fra sommerferien. Dvs billederne er der ikke noget vildt ved...de er faktisk sådan lidt fesne i farven..men papiret...uha uha...men jeg kunne ikke lade være....det er jo October Afternoon...og der er jo både rødt og blåt i billederne, så jeg tænkte, at det går jo nok :O) Tuborg klammerne har jeg sværtet lyserød for at matche papiret.
Så vil jeg sige...tak for besøget..nu futter jeg til brunch i det skønne solskinsvejr :O)

6 kommentarer:

  1. super flot lo, og glæder mig til at se brillerne, skal selv ud og have nye, kan snart ikke se ud af dem mere

    SvarSlet
  2. Dit LO er rigtig flot i de farver du har brugt. Håber du har haft en dejlig dag. Det var da en fornuftig pris du har fået dine briller til og så for 2 stk. Det må også være dejligt at se verden igen. :)
    Glæder mig til at se dine nye briller.
    Jeg har givet dig en Award fordi du laver nogle rigtig flotte drenge LO + de andre gode ideer du har på din blog.
    Men kig forbi min blog
    Forsat god dag
    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  3. Jeg synes det "vilde" papir passer godt til LOet, og sjovt som du har mikset dymo'en med thickers. God ide. Og billederne er jo såååå hyggelige - elsker bare camping! :-)
    Åhhh brunch på Vivaldi er så lækkert! Der er så meget mad!! Håber i hyggede jer - og glæder mig til at se "efterårsbrillerne". :-)

    SvarSlet
  4. Du er da heldig,at du kan undvære flerstyrket glas,glæder mig til at se dine nye briller og det et super flot Lo" du har lavet

    SvarSlet
  5. super skønt lo og tillykke med nye briller ;o)
    Rigtig god weekend ;o)

    SvarSlet
  6. Uh hvor lækkert med nye briller - glæder mig til at se dem ;o) Og så lyder det jo dejligt billigt ;o) Synes dit papir/farvevalg er helt super på det LO ... og det passer til den lille historie der er i overskriften :o) Juletræet på mit julekort har jeg købt hos Bitten/Scraphouse ;o)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer