fredag den 12. september 2008

BOB IRL

Her står jeg så...iført skøøøøøn selvlysende, gul sikkerhedsvest !!! Det var en god idé, Netti :O) Og sjovt at lave var det også...ligesom det har været en fornøjelse at stå på hjørnet hver morgen. Heldigvis har vejret vist sig fra sin bedste side...sikken nogle flotte efterårsmorgener. Når jeg nu ser på fotoet, ja så kunne jeg jo også ligne én der står med "Vagttårnet"...morsomt.
Papiret er det nye BG og så har jeg igen brugt punchinella....en herlig ting..købte også 6 ruller på SAM !
Nu vil jeg sige: God weekend til Jer alle...håber at I har mulighed for at nyde det skønne vejr i dag.

11 kommentarer:

  1. ejjjj det var da en total fed lo, lækre detaljer og farver .

    SvarSlet
  2. det er altså bare for super skønt :o)) har smilet mange gange siden jeg læste om din vest ;o)) og især i morges da jeg så skole patruljer - også rigtig god weekend til dig ;o)

    ps. syntes du er super smart hi hi

    SvarSlet
  3. Hvor ser du super skøn ud i din gule vest.Kan du nu have en rigtig god weekend

    SvarSlet
  4. Sjovt LO og flot opsat.
    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  5. super flot lo og flot som du har sat det op og fine farver, supert det hele

    SvarSlet
  6. FEDT du gjorde det!! og så kom du igang med at scrappe. det er et enormt lækkert layout. Jeg er helt vild med det! Sikke mange skønne detaljer.

    SvarSlet
  7. Hvor er det bare godt det LO! Herlig sammenligning med svampe Bob firkant, som jeg i øvrigt synes er hylende morsom at se sammen med ungerne :-)
    BG arket er lækkert, og flot med det "hullede-mønster-noget" du har brugt. Hvad hedder det??
    Skønne farver og supert at du har inkluderet beskrivelsen af cykleugerne. *thumbs up*!!
    Og god weekend til dig!

    SvarSlet
  8. Du ser da bare SKØN ud!!!
    Jeg er vild med dit layout, der er mange gode detaljer på....

    SvarSlet
  9. Ej hvor sjovt ... og et lækkert LO ... det kan du jo altid hive frem næste år, cykelkampagnen går i gang :D God weekend ;o)

    SvarSlet
  10. Hold kæft det er et godt LO. Tak for grinet søde LOL LOL LOL
    Hvor er det flot, at du sådan støtter op om skolens arbejde med at få flere børn til at dyrke motion, og sikrer, at de små trafikanter kommer sikkert frem. Hatten af for et super godt initiativ.

    SvarSlet
  11. Lækkert LO . Og nu har jeg en forklaring på den ældre mand jeg så nede efter HVALSØ som havde samme vest og fulgte en dreng over vejen en fredag morgen hvos jeg skulle til Møn og sætte min mand af inden jeg skulle møde i Høje Tåstrup !.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer