lørdag den 2. august 2008

Solsikker ferie !

SÅ er vi hjemme i Danmark igen....3 uger i Frankrig...og jeg kunne såmænd godt ha' blevet en uge til :O) Og vi kom afsted trods bilproblemer OG MERE TIl !!!! FOR da da vi skulle til at trille ud af indkørelsen, ja, så ville bilen ikke starte ! Campingvognen måtte hægtes af og jeg skubbede bilen igang ! Min kommentar var, at skete der mere nu (husk lige, at Steen jo havde været over i Sverige dagen før for at hente en bremseforstærker som han skulle lave på bilen, samt at han på afrejsedagen finder ud af, at vandpumpen i campingvognen skulle skiftes) skete der mere, så gad jeg simpelthen ikke mere og så skulle vi bare vende snuden hjemad igen...og hvad sker der så!: Vi når lige 20 meter rundt om hjørnet...SÅ TABER VI F....... CAMPINGVOGNEN !!!!!!!!!! Der lyder et KÆMPE brag..heldigvis er der jo en sikring på der gør, at campingvognen bremser med det samme. Men strømstikket bliver jo flået ud og splittes i atomer ! På med vognen og tilbage til indkørselsen ! Her få vi så hjælp af en af Steens bekendte fra vejen...hans kone havde nemlig set os køre og hørte så braget..så hun sendte sin mand ud på vejen til os. Nå, men det tager så en time for de to mænd at samle hele molevitten igen...diverse sikringer skulle også skiftes viste det sig. Endelig kl. 23 var vi køreklar.....men jeg kan godt betro Jer, at jeg var rimelig grædefærdig og skide ræd for, at det hele skulle gentage sig ! Heldigvis havde vi ikke flere uheld og nåede helt ned til sydfrankrig og hjem igen :O) Det vil lige sige, at da Steen og Simon skulle til Roskilde i går, ja, så var bilens ene bagdæk fladt ! Der kunne vi altså ikke lade være med at le...temmelig lettet over, at det var sket mens bilen holdt hjemme i indkørslen efter 5000 km kørsel.
Jeg har nu lige fået lagt alle vores billeder ind...der var både fra mit kamera og Steens og Simons mobiler...det blev til sådan cirka 600 billeder !!! Så nu skal det blive godt at komme igang med at scrappe igen.
Glæder mig til at surfe rundt på alle bloggene og se, hvad I har fået lavet.

12 kommentarer:

  1. Velkommen hjem! Sikke en start på ferien!
    Det var da godt at selve ferien var god, da i først kom ordentligt afsted!

    SvarSlet
  2. Sikke dog en oplevelse... godt i kom sikkert hjem igen. Og velkommen hjem... det bliver da en større tur at komme på blog rundfart.

    Knus Helle

    SvarSlet
  3. Velkommen hjem, det lyder som ferie med det hele hehe

    SvarSlet
  4. Velkommen hjem. Flot at I tog afsted efter sådan en start.
    Godt at I havde en god ferie trods alt.
    Ser frem til de scrappede feriebilleder ; )

    SvarSlet
  5. Velkommen hjem. Hold da op en start ... men resten af jeres ferie gik jo fint, så måske man kan kalde det "begyndervanskeligheder"? Hihi. Håber I har haft en supergod ferie ;o)

    SvarSlet
  6. OMG sikke en start!!! Når vi kører sydpå er jeg også altid spændt på om det bliver uden problemer med bilen.... men havde vi oplevet sådan en start som jer, så ville jeg vist istedet være decideret nervøs!!!

    SvarSlet
  7. Velkommen hjem... Det er da lidt humor - i hvert fald her bagefter.... Glæder mig til at se nye - og altid inspirerende - LOs fra din side igen... ;o) Rigtig god søndag.

    SvarSlet
  8. Ja du har da både historie og billeder kan jeg læse - dejligt at I alle fik en god ferie - den var sikkert fortjent...Ham Sten er da vist en knag til at fikse lidt af hvert...Glæder mig til at se LO'er

    SvarSlet
  9. Velkommen hjem fra ferie puha må sige jeg lige holdt vejret et par gange undervejs jeg læste men måtte atslå også trække på smile båndet til sidste med punkteringen :O)) Dejligt i havde en god ferie og glæder mig til at se hvad der bliver scrappet ud af det :o)

    SvarSlet
  10. Dejlig at du er hjemme igen da jeg kan forstå det var besværlig at komme af sted, glæder mig til at se nogle af dine billerder

    SvarSlet
  11. aj aj aj .... det var da utroligt hvad i kunne nå at rende ind i.... hold da op..... er det noget med en vis type mennesker??? ;-) LOL...

    Godt at i ellers har haft en god ferie, og kom godt hjem, inden der skete flere "underlige ting".... men ellers velkommen hjem.

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  12. Hej igen, tjek lige min blog...

    Hygge fra Betina

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer