torsdag den 14. august 2008

Mere ferie.....bare det var så vel...

...men nu må man nøjes med minderne :O) Og så er det jo bare alletiders hobby vi hér har fundet, ik !!!
Dette LO er jo egentlig ret simpelt...og det var også rimelig hurtigt lavet...men det bliver det jo ikke ringere af ;O)
Papiret er et jeg har fået af Maribi...tror det var engang i vinters..og jeg sagde med det samme, at helt sikkert skulle bruges til et LO fra den kommende ferie ved Verdon. Og sjovt nok var der også mange guldsmede ved floden, så det passer bare så godt...det samme med farverne...total flod-agtig.
Hér har jeg så prøvet at lave et close up på detaljer...meeeen det er ikke lykkes helt så godt. Men man fornemmer dog lagene i titlen. Chipboard bogstaverne har jeg farvet med en perlemorshvid stempelpude, forsigtig duppet med en meget lys grøn og tilsidst givet dem et strejf brunt. Og så fandt jeg en rulle brun label til min gamle dymo...perfekt.
Det var alt for i dag...i morgen er det heldigvis fredag...og nu vil jeg gå på Hvalsø Bio's hjemmeside og reservere billetter til i morgen aften. Min veninde og jeg skal over og se "Blå mænd". Vi så forfilm til den sidste fredag, da vi var ovre og se "Sex and the City", og vi fik på det nærmeste grineflip...ja jeg måtte da tage brillerne af og tørre tårene væk, så meget grinede jeg. Håber at resten af filmen er lige så sjov :O)
Tak for besøget :O)

9 kommentarer:

  1. Enkelt ja,men det er det jeg rigtig godt kan lide ved det. Lækkert papir.

    SvarSlet
  2. Jeg er helt vild med måden du har sat overskriften på. Rigtig god ide, og generelt et rigtig flot LO - god fornøjelse med de blå mænd :-)

    SvarSlet
  3. Hold da helt k*** hvor er det bare flot. Alle detaljer på dette LO er bare så lækkert :) ... og undskyld sproget :D

    SvarSlet
  4. Den film glæder jeg mig også til.
    Flot LO - men jeg synes du skulle have gjort noget ved "Verdon" overskriften - den er lidt bleg (undskyld - hvis jeg jokker i spinaten)...

    SvarSlet
  5. Skøøøøønt LO med et ark, som matcher billedet PERFEKT! Lækre farver og flot, som du har lagt titelbogstaverne lidt over hinanden. Åhhh ja, de dejlige ferieminder! :-)
    (er netop begyndt på job i dag efter ferien ... uffffff!) ;-)

    God weekend.

    SvarSlet
  6. hvor er det et skønt lo du har fået lavet :o)


    ps. tror også den film er for griner ;o)

    SvarSlet
  7. super layout og sikke farverne matcher. Det kan ellers være svært at finde farve-match til vand-billeder, synes jeg. Og din lag-på-lag overskrift ser bare rigtig godt ud!

    SvarSlet
  8. Ajjjjj... et fedt LO.... enkelt ja, men absolut på den fede måde... og mange detaljer selvom det er enkelt.... mums siger jeg bare ;-)

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  9. IIIIh, hvor blev det godt søde. Genialt med den overskrift. Har du embosset???
    Har fortsat selv det papir liggende, det kræver et helt specielt billed, og det har du fundet!

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer