tirsdag den 5. august 2008

Første ferie LO...


...blev færdigt i går. Jeg fik i smug knipset nogle billeder af Steen, da han af flere omgange studerede bykortet over Colmar. Colmar er en smuk by i Alsace...men GRRRRRR, vi kom selvfølgelig der ind på en mandag...og om mandagen har de fleste butikker lukket...hvordan KUNNE jeg dog glemme det ? Der blev altså ikke noget shopping den dag :O(
Gad vide, om Steen allerede havde luret det, inden vi kørte derind...det kunne jeg godt mistænke ham for :O) Nå, men det var jo heller ikke fordi, at jeg skulle købe noget særligt...jeg havde været på en del markeder i Provence allerede...MUMS jeg elsker markeder...fik købt masser af oliventapenader og artiskokcreme m hvidvin...min absolutte favorit..jeg MÅ finde en opskrift på den...heldigvis står der en web. adr. på etiketten, så måske hvis jeg skriver og spørger pænt, at jeg kan få opskriften ? På det ene marked var det fruen selv, jeg handlede hos, og senere var det manden der stod i boden. Man kan jo altid prøve...eller...måske er der en af Jer, der kender en sådan opskrift?
Nå, men tilbage til LO'et...jeg har for laaaaang tid siden indkøbt 2 ark "Frankrig-papir"...ja, faktisk da jeg lige var startet med at scrappe....og endelig kom det i brug. Altså, papiret har liiiige netop Colmar med...heldigt :O) Pilene er rub-ons fra 7 Gypsies og sommerfuglen fra Maribi, som hun selv har punchet og skåret i.
Jeg er igang med et nyt ferie LO...det ligger halvfærdigt oppe på køkkenbordet...men min mand skal lige komme hjem, før end jeg kan lave det færdigt...manglede nemlig karton og lim fra Panduro...så han har været ude og shoppe for mig...herligt :O)
Tak for besøget og ha en god dag :O)

13 kommentarer:

  1. Da tog han fusen på dig.Han synes nok din kode var opbrugt og du havde shoppet rigeligt, men bortset fra det synes jeg at Lo. af din mand er godt man kan rigtig fornemme hans studering af kort.

    SvarSlet
  2. Super skønt lo og rigtig dejlige farver - ja der er da ikke noget værre en at butikker holder lukket :o)) godt du fik shoppet på nogle markeder så :O))

    SvarSlet
  3. Super layout med kort-detaljen og det hele. Jeg kan også rigtig godt lide kanten med stregerne og pilene.... rigtig stifinder agtigt!

    SvarSlet
  4. Dejligt ferieLO! Rigtig smart med kort-papiret og "this way" pilene!!

    SvarSlet
  5. super lækker ferie lo, flotte detaljer :)

    SvarSlet
  6. Skønt ferieLO - og godt du lige havde papiret der sku' bruges ;)..."stifinder"-detaljerne er bare lige i øjet :)

    SvarSlet
  7. Det er blevet vild sejt - med så mange flotte små detaljer. Flot!!

    SvarSlet
  8. hov.. jeg skrev under det forkerte indlæg :o))

    Jeg har en lille ting til dig på min blog :o)

    SvarSlet
  9. Super lækkert LO. Jeg kan rigtig godt li' Frankrig-papiret og "de-står-her-pilen" ... sjove detaljer, som jeg absolut må gemme ;o)

    SvarSlet
  10. PS. Du kan finde opskrifter på artiskok-creme på nettet. Her er et par links:
    http://www.lukiks.dk/inspiration/4/Noget_til_drinken/
    http://www.madabc.dk/frontpage.aspx?id=0&&dbid=e5b4df77-f8a8-498a-8744-e1dc5f1f5eaa

    SvarSlet
  11. Sikke et flot layout. jeg er vild med at du har bruge svage farver der ligesom fremhæver Steens røde T-shirt. Superlækkert lavet med flotte detaljer.

    SvarSlet
  12. Superflot ferie Lo, dejlige farver og masser af skønne detaljer.

    SvarSlet
  13. flotte LOér med mange gode detaljer. Glæder mig til at se flere Lo er fra Frankrig, vi er jo selv lige kommet hjem Nice.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer