torsdag den 7. august 2008

Fjolleri i campingvognen...


..det viser dette foto vist ganske godt :O) Der er jo ikke super meget plads i sådan en vogn...vi vi klarer os. Vi havde dog et lille iglotelt med til ungerne...men de kan STADIGVÆK ikke finde ud af at opføre sig ordentligt og vi måtte smide dem ind i campingvognen igen og pakke teltet sammen...GRRRR...skændes skændes skændes..så vil Simon ind og så vil Jonas ikke ligge der alene...vi prøvede...en nat sov Steen derude sammen med dem ( skøøøøøønt at jeg kunne brede mig helt alene i sengen!!!) og en nat sov jeg derude...faktisk ganske hyggeligt og ikke så varmt som det kan blive inde i campingvognen. Nå, men jeg tror faktisk aldrig, at de drenge lærer at sove i telt sammen uden brok, skænderi og slåkampe...bare ærgeligt. De lærer det nok, når tiden kommer, hvor der er en kæreste med i soveposen :O)

10 kommentarer:

  1. hvor er det et flot lo hvor der er mange detaljer, lækkert papir og et herligt billede

    SvarSlet
  2. åhhhhh den e rherlig, ser ud til i rigtig hygger :)

    SvarSlet
  3. Skønt billede og rigtig godt LO.

    Men - burde din tekst her på bloggen ikke være med på layoutet ;-)

    For tro mig - jeg kender også til søskende skænderier her fra mine børn! Og måske vil det om mange år (mange, mange år!) være sjovt både for dig og dem at genlæse hvad alle deres skænderier førte til???

    SvarSlet
  4. Jammen kæreste Christina - hvorfor skulle I dog have det nemmere end alle os andre med 2 børn...Flot LO - jeg synes nu også du skulle printe teksten fra bloggen ud og putte på bagsiden - så kan de læse om det når de bliver større...

    SvarSlet
  5. Tak for tippet..jo, jeg vil sørge for, at txten fra bloggen kommen sammen med LO'et :O)

    SvarSlet
  6. Ejjj hvor er det bare et godt billede - fortæller jo det hele :o)

    SvarSlet
  7. Ejjj hvor er det bare et godt billede - fortæller jo det hele :o)

    SvarSlet
  8. Dejligt lo du har lavet.
    Boys will be boys... Sådan skal det nok være med drenge/søskende.
    Har selv to drenge ; )

    SvarSlet
  9. Hahaha ... sikke et skønt LO og sikke en historie ... når jeg læser din historie kan jeg ikke lade være med at grine lidt og tænke tilbage på mine stakkels forældre, som hvert år drog rask afsted på campingtur med 5 børn ... Jeg har kun ét barn - og det er riiiiigeligt :D

    SvarSlet
  10. Skøøønnn historie, og den lille campingvogn er da for go'...

    - men som Marianne skriver, så burde den historien da med på dit LO... ???

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer