lørdag den 9. august 2008

Badedyr...


...der er hvad mine to drenge er! Smuk natur...det gider de altså ikke bruge deres tid på ! Her ligger Jonas og Simon...Simon med armvinger...men så en dag havde han ikke fået dem på, og lagde sig til at flyde..han troede faktisk at han HAVDE dem på...ha ha ha...ja, og så kunne han altså flyde uden vinger. Det endte da også med, at han lærte at svømme...sådan næsten...et mix af bryst- og hundesvømning...men det skal han nok få lært rigtigt på et tidspunkt. Stolt, det var han i al fald.
Og nu vil jeg skynde mig væk herfra, for nu skal ungerne se film på projektoren og med fuld drøn på anlæget...så er det ikke til at holde ud at være hér. Hmmmm...faktisk en god "undskyldning" for, at jeg burde ha' mig en bærbar...YES !
Rigtig god weekend og tak for besøget :O)

10 kommentarer:

  1. Sikke et fedt layout! Jeg er vild med farverne og din leg med overskriften..super :o)
    Jeg kan se at dine drenge og min datter har samme interesse *G* hvem gider vade rundt i varmen når der er en pool!

    SvarSlet
  2. Sikke et dejligt sommerligt lo i skønne farver , ser godt ud med cirklerne

    SvarSlet
  3. Skønt LO. Det ser super godt ud med cirklerne og båndet på.
    Ja, må tilslutte mig med børnene, der bare vil i poolen, sådan var det også med mine børn ; )

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare et super skønt sommer LO - er vilde med farverne du har brugt :o)

    SvarSlet
  5. skønt lo, den oser jo af sommer og varme, supert

    SvarSlet
  6. Hvor blev det super flot! Skønt med pangfarverne, der rigtigt understreger børn og vandleg. Super herligt billede og det blev cool med cirklerne. :-)

    SvarSlet
  7. HI HI Joans er vist en rigtig t-shirt dreng - kan vi se på kropsfarven...Flot LO - elsker de runde ringe og de forskellige pynt du har sat på dem og så din overskrift - den er cool !!!

    SvarSlet
  8. For en deilig LO! Nydelig, friske farger, skikkelig somemrfeeling over denne:)

    SvarSlet
  9. Hvor skønt et LO, supre lækre og friske farver, meget sommerligt. Jeg er vild med ringene, men det er da vildt blæret med den sommerfugl der lige er landet der i poolen ;-) smart detalje...

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  10. Lækkert sommer-LO.
    Tjek lige min blog, der ligger en hilsen til dig... som tak for din malende beskrivelse om, hvor svært det kan være at komme af sted på ferie !

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer