mandag den 4. august 2008

Award

...og lige et billede fra ferien. Her er det af Jonas om bord på vandcyklen, som vi cyklede rundt på i Lac St. Croix i det der kaldes Grand Canyon du Verdon.....der er bare SÅ utrolig smukt...derfor har vi nu været der hele 3 gange ! I år kom vi endelig også ned og vandre i slugten...meget flot oplevelse...mere om det senere.
Jeg har også fået lavet den første feriescrap i dag...men som vejret er, har jeg ikke fået taget et foto af LO'et...satser på i morgen.
Nææææh, så lå der lige en award fra Betina med denne begrundelse :

En "Brilliant weblog" af en quinde som elsker at lege med sproget, og som gerne fortæller om stort og småt i sit liv, og hvilket liv ;-) bare læs ferieberetningen...lol... men også hende iderighed hvad scrap angår er værd at se nærmere på. Sidst men ikke mindst, så har hun til stor fortrydelse for min mand, kaldt mig ITsupporter...YES.....

Jeg siger mange tak :O) Det var altså smukke ord, Betina :O) Nu må jeg så finde nogle scrappere at sende den videre til...det bliver så i morgen.
Tak for alle velkomsthilsnerne og fordi du kiggede forbi i dag :O)

4 kommentarer:

  1. Velkommen hjem fra ferie, din beskrivelse af hvordan I endelig kom afsted, var da lige som en gyser !! Godt der ikke skete noget undervejs.
    Dit billede her er rigtig godt, fordi du har "noget" i forgrunden, det giver dybde og viser jo rigtig, hvor stor og flot den kløft er. Glæder mig til at se flere billeder fra ferien.
    Og solsikkebilledet er jeg helt vild med, elsker solsikker. Der er en lille mark her i nærheden, hvor jeg skal være parat med cameraet, når tid er !

    SvarSlet
  2. åhhh, hvor ser det dog lækker ud på billedet der :)

    SvarSlet
  3. Velkommen hjem og WAUW et billede!!!

    SvarSlet
  4. super godt billede :o)

    Jeg har en lille ting til dig på min blog :o)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer