fredag den 11. juli 2008

Pyha !

Så blev vi vist færdige...selvfølgelig skulle campingvognen også ha udført en lille operation..bare under lokalbedøvelse...for punpen til vandtanken viste sig at være revnet....er det ikke bare for meget ! Nå, men nu er de sidste ting ved at være pakket...Simon vel hjemkommet fra spejderlejr...spulet...tjekket for lus (der var ingen!) og tæger..der var så en lille bitte en på kæben (væk med den...bvadr). Nu mangler vi at hente pizzaer og jeg vil lige et smut i bad....det var vist det. Vi ses ! Og rigtig god ferie og sommer til alle.

10 kommentarer:

  1. Det lyder bekendt med at der lige er noget som skal repareres. Rigtig god ferie til jer alle.

    SvarSlet
  2. Det var da dejligt at han kom lusefri hjem :)
    Ha' en skøn ferie!

    SvarSlet
  3. Rigtig god ferie til Jer :o)

    SvarSlet
  4. God ferie. Tag nu en masse billeder som du kan scrappe ; )

    SvarSlet
  5. Godt I fik ham hel - og lusefri - hjem! Håber I får en rigtig dejlig ferie sammeN!

    SvarSlet
  6. HI HI jeg glæder mig altså sån til der kommer et LO med billeder af Sten liggende under den bil...mens du knipser løs...GOD FERIE

    SvarSlet
  7. Rigtig god ferie til jer alle!
    Hyg jer en masse nede i varmen! :-)

    SvarSlet
  8. Ja så er mor og barn hvis klar til ferie.Kan i alle have en rigtig god ferie

    SvarSlet
  9. jeg har valgt at give dig en webblog award :o)

    se http://fru-nielsen.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Fordi du er så dygtig og tit laver en hilsen på min blog, har jeg tildelt dig en Award. Kig forbi min blog.
    Hilsen Karina

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer