torsdag den 3. juli 2008

Lige en til brormand...

...et skønt billed af far og datter. Det skulle selvfølgelig også scrappes :O) Det blik udtrykker STOR KÆRLIGHED.

Dejligt at kunne bruge pyssenys fra Sassafrass Lass !
Hvad sker der ellers ? Jeg går stadig og venter på min præmie fra Cybercroppen hos Scrapsisters...man blir jo ganske utålmodig :O) Og den skulle jo helst ankommme inden jeg drager afsted sydpå. Nå, koldt vand i blodet...og det trænger man sørme også til i denne varme ! Sikken dog en skøn dag ! Vi har netop siddet og grillet på terrassen og snakket sommerferie...ja, man følte næsten, at man allerede sad i sydfrankrig !
Det var lige en kort historie fra mig. Tak for besøget :O)

8 kommentarer:

  1. Skønt Lo. Det ser lækkert ud med Hjertet, båndene, fuglene, fotoet og og ... ; )

    SvarSlet
  2. Hej Christina.
    Du spørger til fuglene på mine ATC kort.
    Ja, det er stempler og de hedder Bird Galore clear stamps. Er købt hos Scrap is fun.

    SvarSlet
  3. Ja det er et pragtfuldt foto og det papir er da bare lige i øjet til det foto!

    SvarSlet
  4. super skønt foto og opsætning :o)

    God weekend :o)

    SvarSlet
  5. Hvor er det et skønt billede - og et super LO!! :)

    SvarSlet
  6. Smutøsefarver!!kt Lo i dejlige

    SvarSlet
  7. åhhhhh super skønt lo, du igen har fået lavet :)

    SvarSlet
  8. Super lækkert lo, enkelt og alligevel med mange detaljer og lækre farver

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer