torsdag den 10. juli 2008

Jeg nåede lige....

...at få lavet et LO inden vi skal afsted på ferie ! Kunne altså ikke lade være, for jeg havde sat Steen til at tage nogle billeder af Simon i mandags, da han drog afsted til Bornholm på sin første spejderlejr. Altså, mænd ! "Vær sød at tage godt med billeder som jeg kan scrappe med", lød beskeden....og hvad fik jeg....4 (skriver fire) billeder !!!! Men OK, som scrapper er man jo rimelig forvent, når der tages billeder...i al fald når vi selv gør det :O) Jeg havde da nok fået fyret de første 25 billeder af :O) Apropos det med at fotografere, så er der faktisk en artikel om samme emne i det nye CK...og der er jo noget om snakken...dengang vi havde en film i kameraet, da kunne man (som normalt menneske og amatør) nøjes med en rulle med 30 billeder (eller hvad det nu var dengang)....i dag fyrer man bare derud af ! Men egentlig er der vel ikke noget galt i det...som artiklen ligger lidt op ti,l at der er. Jeg glæder mig til at få taget en masse skønne billeder i Frankrig.
Og her er så Simon med oppakning ! Med lidt fikumdik fik jeg gjort sådan, at man ikke kan se, hvem alle de andre på billederne er...de vil nok ikke bryde sig om at sidde i mit album :O) Papiret er bare SÅ lækkert...godt at jeg købte serien. Det er fra Fancy Pants og hedder "Daddy". Dødningehovedet er grungeboard fra Tim Holtz...et helt sæt med både bogstaver, tal og figurer købt i ScrapShop med 20% rabat (fordi hun lukker butikken..snøft).
I dag skal der pakkes videre..utrolig som man kan blive ved ! Jeg skal ha puttet ting i campingvognens køleskab og båret det sidste tøj ud...og diverse fodtøj...og luftmadrasserne...og cykelhjælmene...og krydderierne...og og og...er det noget jeg har glemt? Steen er ved at reparere bilen..TYPISK at den er "skadet" lige inden ferien..sådan synes jeg tit at det er. Han havde bestilt reservedel i Sverige i går...og dælme om ikke de havde "glemt" at sende det ! Så mand måtte en tur til Landskrona i formiddags !!!! Nu ligger han under bilen...håber at "operationen" går vel (GISP).
Jeg tror vist lige, at jeg må skrive lidt herinde i morgen også...inden vi drager af (hvad vi forhåbentlig gør).
Tak for besøget :O)

11 kommentarer:

  1. Så vil jeg vente med at ønske god ferie til imorgen! Hvor er det bare et flot LO du har lavet - håber "operation bil" går efter planen!!

    SvarSlet
  2. Hehe jeg er vild med din titel!!! Og rigtig godt LO.... Uha håber bilen kommer ud af narkosen inden i skal afsted imorgen!!!

    SvarSlet
  3. Det lyder næsten som når vi skal afsted på campingferie. Manden finder altid udaf at der lige skal skiftes eller isættes et eller andet i bilen dagen før vi skal afsted. Rigtig god tur til jer og kom nu godt hjem igen. Jeg glæder mig til at se ferie LOer. Flot LO af tasken og sønnen.

    SvarSlet
  4. super skønt LO - skulle der ikke havde stået: og - i stedet for med tasken :o)))) super skønne billeder og de fik mig rigtig til at trække på smilebåndet :o))

    Kan i have en rigtig god ferie :o) Glæder mig til at læse om den sener og selvfølgelig se spændende ferie LOer :o))

    SvarSlet
  5. Flot LO. Farverne passer perfekt til en spejder, godt valg.

    SvarSlet
  6. Hej Heidi...nej, titlen er rigtig nok..forstået på den måde, at det ikke er Simon der kommer gående med tasken..men omvendt, fordi den næsten er større end ham :O)

    SvarSlet
  7. OJ - det her LO blev suuuuuper lækkert! Elsker det baggrundsark du har brugt og farverne og opsætningen og, og, og...... :-)
    Og igen tryller du jo med titlen! Synes altså at ham din Steen fik taget et alletiders billede af Simon med den store taske på ryggen! ;-)
    HÅber i får en rigtig dejlig tur til det franske! Kør forsigtigt!! Glæder mig til at se lækre billeder dernede fra.

    SvarSlet
  8. Go' ferie, go' ferie !!!
    Håber da reparationerne af bilen kan holde heeeelt til Frankrig og retur !
    Synes da LO'et er rigtig godt, elsker de papirer der ser rustikke ud.. og blåt passer perfekt til brunt, super !

    SvarSlet
  9. åhhh så lækker lo, og rigtig god ferie:)

    SvarSlet
  10. Wauw et lækkert LO, jamen jeg kan baer lide det hele.... opsætningen, farverne og detalejerne wauw wauw.... just my stile....
    Men hvor jeg grinede da jeg så titlen, den tænkte jeg nemlig da jeg så billedet som det første, og så havde du valgt den...hvor godt ..LOL...

    Kan i nu have en rigtig god tur til Frankrig..... God sommer
    Betina

    SvarSlet
  11. Skønt LO, skønne billeder ;o)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer