tirsdag den 8. juli 2008

Hvornår er det fredag ?

...for nu er jeg ferietrængende. Skal ha' lavet nogle tøjbunker på bordtennisbordet og har indkøbt div. husholdningsting til turen. I går fik vi sendt Simon aftsted på spejderlejr til Bornholm...hold op han så sjov ud med den store taske på ryggen....stod man bagved, kunne man kun se hans tynde ben og hans lyse hår :O) Apropro hår...så har Cowgirl lige skrevet, at jeg skal huske at tjekke ham for lus, når han kommer retur !! LUS!!! Det har vi altså ikke tid til fredag kl. 17.30 ! Vi skal jo bare ha' spulet ungen og få ham smidt i bilen og så sydpå ! Nå, søde Helle..jeg har nu sørget for, at der står en flaske luseshampoo i skabet...hvis nu...
Her er så et LO liftet fra SWE scrapbook. Det var sådan lidt anderledes at lave..for jeg havde sat alt på, undtaget et billede...kunne ikke lige finde et, som jeg syntes passede..så det lå et par dage i scrapkassen og ventede. Det blev så et billed fra Paris...taget af Jonas i Eiffeltårnet....uh, det var altså et godt kamera...hold da helt op det kunne zoome ! Titlen er lidt svær at se hér, men på fotoet står der *manifique* og med skumbogstaver *udsigt*. Når jeg kigger på det nu, synes jeg egentlig, at det skulle ha været et sort/hvidt foto med knap så mange detaljer...det er som om det hele flyder...Er ikke sikker på, at jeg får scrappet inden ferien...men kig forbi i ugens løb...man ved jo aldrig. Tak for besøget :O)

10 kommentarer:

  1. Det er godt nok imponerende at du kan lave loet og så senere finde et foto, jeg starter altid med billedet og arbejder ud fra det. I må have en rigtig dejlig ferie

    SvarSlet
  2. Wauw det er et flot LO! Synes det er helt perfekt, og er vild med (toiletrulle??)cirklerne og opsætningen i det hele taget!

    SvarSlet
  3. Hvor er det et flot LO. du er bare så kreativ.

    God tur sydpå... husk solcremen.

    Knus
    (tobiaskristian)

    SvarSlet
  4. Weeee.... jeg fik min pakke igår... tusind tusind tak... det er altså bare alt for meget... men hold op hvor er det hyggeligt og hvor det varmer.....
    Et skønt LO, med mange detaljer , utroligt at du kan lave det uden billede.... men det passer jo perfekt.... super...

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  5. Hi hi og velbekommen, Betina ! Og Anne..jo, det er sørme en toiletrulle jeg har brugt at stemple med :O)

    SvarSlet
  6. Super flot Lo...jeg syntes billedet passer flot til...er forundret over at mankan lavet et LO og så finde billede til sidst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det skal jeg vist prøve...det giver da frie hænder... (og har man ikke et der passer kan man jo bare tage et!!!)

    SvarSlet
  7. super flot lo, god ferie :)

    SvarSlet
  8. Det er så flot det LO ... fantastisk gjort mht. billedet. Rigtig god ferie ;o)

    SvarSlet
  9. HI HI det er skam godt at være beredt...
    Sikke et flot LO - med alle de flotte papirer som baggrund - god inspirationskilde - ja, det er din blog altid

    SvarSlet
  10. Hamrende flot LO!! Og med de lækreste farver.... Også lidt forsinket god ferie herfra ;o)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer