søndag den 6. juli 2008

En laaaaaang brunch !

Jeg var til min ve indes fødselsdag i går..det var til brunch kl. 11...og jeg kom først hjem 01.15 i dag ! Det var simpelthen bare SÅ skøn en dag....lækker mad...og om aftenen...endnu mere lækker drikkelse :O) Pragtfulde coktails...blandt andet "Cosmopolitan"s...der gik vist lidt "Sex in the City" i den...men nu havde hun jo også fået hele 3 soundtracks af slagsen !
Jeg fik lavet dette kort til hende...billedet er desværre blevet lidt sløret, men det går nok.
Her er så min flotte præmie fra Scrapbooktikken...elsker bare den font på de thickers ! Og det stempel er bare genialt..kan jo bruges på mange måde..tænker, at jeg måske også kunne stemple bag på mine LOs...så er der da ingen tvivl om, hvornår det er lavet.

I dag står den i ferieforberedelsens tegn...der skal gøres rent i campingvognen og måske lige skrives et par lister :O) Skal også ha gjort Simon klar til i morgen, hvor han skal på spejderlejr på Bornholm. Det er første gang han skal på lejr, så det skal nok blive spændende, om vi husker at pakke alt det nødvendige..pakker vi mon for lidt eller for meget...kan ungen bærer det ? Nå, det skal nok gå. Een har travlt...så god søndag og tak fordi du kiggede forbi :O)

11 kommentarer:

  1. Det lyder som om det bare har været en skøn tøse dag!!!

    Super flot kort...og det der stempel er jeg vist også nødt til at have fingrene i...det er smart!!!

    Du må have en rigtig god ferie

    SvarSlet
  2. Sikke et flot kort. Jeg elsker kort uden stempler. Men er selv så dårlig til at lave dem. Ja det stempel er meget brugbart, skøn præmie i det hele taget. Rigtig god arbejdslyst med at gøre rent osv.

    SvarSlet
  3. Ej hvor lyder det bare super hyggeligt. Jeg har så bare tilbragt min weekend, med døgnvagt på jobbet :-)

    SvarSlet
  4. åhhh super flot kort, og lækker præmie du har fået :)

    SvarSlet
  5. det lyder bare som om I har haft det rigtig hygge (tiden siger det jo lise som om ;o))
    Super skønt kort - faktisk skønt at se kort uden stempel og mange skønne detaljer

    Fortsat god søndag (m. pak mm. ;o))

    SvarSlet
  6. Helle - veninden på næsten 40..søndag, juli 06, 2008

    Ja, det var en dejlig dag - og tak for det smukke kort - det blev beundret af mange i går... Jeg har hængt det op allerede.
    Du kan godt glæde dig til at blive fejret, når du bliver 40 - uhmmm, hvor var det bare rart og godt..
    Og 1000 tak for din store hjælp med borddækning overblik under festen og ikke mindst tak for lille korsang til Gasolins Teaterkoncert - hvor har vi lydt godt efter alle de coctails!!!!!!..:-)
    Glæder mig til at se alle de billeder, du fik taget...

    SvarSlet
  7. Super sødt kort du har lavet til din veninde!
    Mht. til dit spørgsmål om Magnolia stempler, ja det er meningen, at de ingen mund skal have, sådan er de tegnet og sådan ser de ud når man køber dem ;)

    SvarSlet
  8. Hi hi OK, Charlotte..tak for oplysningen...jeg havde bare undret mig lidt over det med mundene..eller....manglen på samme :O)

    SvarSlet
  9. Dejligt at læse I havde en skøn dag sammen - jeg ville nu gerne have set dig efter alle de cocktails - fik du også KIKS ???
    Flot kort og dejlig pakke...Hva så - hvilken vej kører campingvognen i år ???
    Ang. spejdertur - husk at tjekke for lus når knægten vender hjemad igen...bare en lille advarsel

    SvarSlet
  10. Lækkert kort og flot præmie. Lyder som om I har haft en super duper dag :o)

    SvarSlet
  11. Dejlig med sotten en veninde dag, det er da et super flot det kort du har lavet. De får da vist trav med alle dine forberedelser til ferie, men kan i have en rigtig god ferie, når du nu får pakket færdig.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer