mandag den 23. juni 2008

Vi ses vel på Bloksbjerg ?

...nåh nej, her i Lejre Kommune er skt. Hans sparet væk. Så intet bål og ingen flyvetur. Er egentlig også lidt træt i dag, for jeg scrappede hele dagen i går...der var nemlig cybercrop fra kl. 10 og faktisk til næste morgen kl. 9 ! Jeg var dog tilsidst så bombet, at jeg overfaldt sofaen og fald lidt hen :O) I dag kl. 21 bliver spændingen så udløst....hvem har vundet i de forskellige kategorier ?!
Her på dette LO, er det farmor der har vundet en sød lille havemand. Farmor har nemlig en lille "traktor" til at slå græsset med...og så er det jo lige pludselig sjovt at slå græs...ikke ligesom hjemme hos sig selv,vel Simon !
Synes at farverne ser lidt triste ud hér...men irl er der altså lidt mere knald på !

12 kommentarer:

  1. jeg synes den er super flot, og lækker opsæt, og skønt billede :)

    SvarSlet
  2. super skønt LO igen igen :o)
    He i frederikshavn er der så meget blæsevejr at jeg tvivler de får ild i noget som helst :o) Og til sidst tillykke med premien på scrapsister :o)

    SvarSlet
  3. Dejligt Enkelt LO. Ja, så er slåningen lidt sjovere, når der er den rigtige maskine til det.
    Fortsat god Sankt Hans.

    SvarSlet
  4. Det ser vildt godt ud. Det er altså heller ikke nemt at tage billeder i det her gråvejr fandt jeg ud af.

    SvarSlet
  5. årh jeg synes da ikke de ser trist ud. Vældig fint layout :)

    SvarSlet
  6. Du er blevet tagged..kig forbi bloggen ;D

    SvarSlet
  7. hehe jeg synes ikke jeg kunne se dig på bjerget i går? ;)

    Super skønt Lo du har lavet og jeg kan da godt forstå, at det er sjovere at slå græs, når man kan køre på en traktor og gøre det!

    SvarSlet
  8. Et super flot lo i skønne farver

    SvarSlet
  9. Jeg synes da ikke det trist dit Lo,
    Den lille havemand ser så kvik ud der midt i billedet

    SvarSlet
  10. Hvor er det bare super flotte ting du laver.
    Jeg har tagged dig inde på min blog. Håber du vil lege med.

    SvarSlet
  11. Meget flot. Sjov idé at bruge en tag som en del af overskriften. Hvor får man sådan en mini-traktor? ... måske jeg skulle begynde at overveje sådan en til Gustav allerede (host host ... og mor) ... for jeg gider nemlig heller ikke selv slå græs :D

    SvarSlet
  12. Lækkert LO - en vildt flot opsætning, og så er farvene rigtig skønne...

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer