fredag den 27. juni 2008

Tagged...

Så har Jette, Hanne og Heidi tagged mig...så her er lidt om mig :O)

1. Hvad lavede du for 10 år siden ?
Jeg var i skranken på Roskilde Bibliotek og gravid med Simon

2. 5 ting på min To Do liste i dag:
Stryge og synge med Tina Dickow
Gøre rent
Læse i den nye roman af Ken Follett, "Uendelige Verden" som er på 1064 sider og skal afleveres inden jeg tager på ferie om 2 uger...jeg er nået til omkring s. 400....
Bage boller...eller måske bare gøre en dej klar, der kan hæve på køl...
Overtale veninde til at droppe vejfesten og tage med mig til Fransk Galla i Hvalsø Bio d. 23. august :O)

3. Snacks jeg kan li':
Peanuts
Bruchetta
Mandler
Riskiks (ja ja, de der tørre, runde a la vådt pap)
Bolcher

4. Ting jeg ville gøre, hvis jeg var milliardær:
Få sat hele huset i stand
Få en havearkitekt ud
Rejse rundt og opleve Verden sammen med min familie
Forkæle familie og venner
Købe en feriebolig i Provence og en i Toscana
Give penge til Ønskebrønden
...skal jeg blive ved :O)

5. Steder jeg har boet:
Hedehusene, Osted, Roskilde, Assendløse, Tune, Hvalsø

Så tagger jeg hermed Maribi, Conny og Gusle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hyggelige kommentarer