mandag den 9. juni 2008

Stor, større, størst ?!

Jeg kan forstå på nogen af Jer, at punkt str. på min blogtitel er GIGANTISK !? Er det mon alle der har "problemer" med min blog ? Når jeg selv kigger på den, ser den helt normal ud...faktisk ser "LaChris" meget småt ud...men andre ser den i punkt 40 eller så ? Når jeg har været inde og rette, sker der ikke noget når jeg trykker og trykker og trykker....titlen ser ens ud hele tiden...men åbenbart er der altså sket et og andet. Hvordan ser det ud i dag ? Jeg har nemlig været inde og trykke på "mindre" mange gange...

7 kommentarer:

  1. Din blogtitel er helt ok hos mig, men al din tekst er MEGET stor nok en 18 -20 stykker :-) Ja det er ikke sådan med den teknik.

    SvarSlet
  2. Yeps, jeg siger som Kirsten Gro - titlen ser fin ud, men din skrift i dit indlæg osv er kæmpe stort :-)

    SvarSlet
  3. Blogtitlen er også fint her. Men selve din blog er meget stor.tror faktisk at jeg kan læse den uden briller :o)

    SvarSlet
  4. Tja idag er din blogtittel da blevet mindre - måske endda lidt for lille...

    SvarSlet
  5. Jeg synes at det ser helt normalt og pænt ud.

    SvarSlet
  6. Her er det alm tekst og lidt lille overskrift - du får vist ikke gjort alle tilfredse ;)
    Ej, det er da underligt at det vises så forskelligt alt efter, hvilket system man bruger på sin pc og måske den enkeltes indstillinger.

    SvarSlet
  7. I dag kan den ikke læses uden briller (læs: den er helt normal ;o)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer