onsdag den 18. juni 2008

Sort onsdag...

...og så alligevel ikke helt. For nu virker det som om, at hoftepartiet er i bedring....eller også er det måske bare pillerne der går ind og bedøver...hmmm...men i al fald, så gør det slet ikke lige så ondt som det har gjort. Her kommer så det sorte ind, for i dag er jeg tilmeldt Alt for Damernes 5 km ! Det må jeg droppe ! Det vil være helt hen i vejret, at overbelaste hoften og så er man tilbage hvor man startede...men skide ærligt, for det er bare så "hyggeligt" (he he) med de der kvindeløb...mest bagefter :O) Kan godt være, at min løbeveninde og jeg så i stedet GÅR ruten..og undlader at tage chipsen på...eller også henter vi bare vores godiebags og går i byen og hygger i stedet for. Men jeg glæder mig altså til, at det her hoftehalløj er overstået, så jeg igen kan løbe i nogle faste intervaller..man bliver ski' hurtig slap i koderne, når man misser nogle træningsdage !
Nå, men nu til scraprelaterede sager. Nu vi er i det sorte lune, så kommer her 2 LO'er, hvor jeg er gået i sort.
Tour de Tumling er et lift fra det svenske Scrapbooking mm. Et rigtig godt blad..faktisk kan jeg bedre li' det end CK !
Og her et LO med nogle skønne "gamle" fotos af Jonas, der er blevet voldsomt hårfager ! Gad vide om det med parykker (og kunstige tænder) er noget der nedarves :O)
Tak fordi du kiggede ind forbi...og ha' en dejlig dag :O)

9 kommentarer:

  1. super flotte loer, ser godt ud med tekst på billedet. Svar på dit spørgsmål:Det er muligt at scrappe på camping, jeg har min store xxl scrap kuffert med og lidt ved siden af og så har vi 2 borde så jeg kan bruge det ene, jeg kan jo ikke undvære mit scrap. Ha' en rigtig god dag

    SvarSlet
  2. super flotte LOer :o)

    Hvor øv med din dårligdom ( :o) ) føler med dig og pøj pøj håber det går fremad

    SvarSlet
  3. Håber du snart får gang i løbeturene igen :)
    Super LO'er ..."Tour de tumling"..du kan sq noget med de overskrifter ;D

    SvarSlet
  4. HI HI hvor er de gode dine LO'er - skønne farver og sjove historier bag - dejligt når de bliver støre og kan se hvad der er sket over årene. Træls med din hofte - men det er jo det jeg hele tiden har sagt - du trænger til ferie på FYN...

    SvarSlet
  5. ejjjj total lækre loer, og skønt hår han har der hehe ;)

    SvarSlet
  6. Ihh - du er altså så god til at finde på de bedste titler til LOs. "tour de tumling" er da for sjovt - jeg trak noget på smilebåndet da jeg læste det, og tænkte: "den må jeg bruge en dag". Og sejt at se stjernepapiret brugt - det var bl.a. sådan et ark jeg vandt fra Scrappin Kids (Singapore). :-)
    Nederste LO er også super herligt. Og igen har du leget med ord - måden at skrive prins på er for cool!
    Dejlige, dejlige LOs du har lavet.
    HÅBER du snart bliver bedre i din hofte. Ærgerligt at du må droppe løbetræningen en tid. Men du må komme stærkt igen. ;-)

    SvarSlet
  7. Jeg håber for dig, at du snart får den hofte rask, det var ærlig med det løb du gik glib af, men til gengæld kan jeg se, at du lavet masse flotte Lo's når du ikke kan løbe

    SvarSlet
  8. Skønne layouts, jeg er vild med overskriften på det øverste! Du kan bare det der med tekster! Håber snart ryggen bliver god igen!

    SvarSlet
  9. Hahaha ... kanon gode overskrifter. Meget lækre LOs. Farverne på det første er rigtig dejlige og billederne på det andet er bare så sjove ;D

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer