mandag den 2. juni 2008

Papparazzi !

...det er, hvad jeg har leget her i weekenden. Vi har nemlig været til konfirmation i Tyskland, og jeg fik sneget ind på konfirmanden mange gange...hun var nemlig ikke helt vild med at få taget billeder. Som plaster på såret, vil jeg lave et lille album til hende...har købt sådan et smart ark i ScrapShop, hvor selve albummet og al tilbehøret er lige til at trykke ud. Der er plads til 8 billeder og en lomme til journaling. Meget smart :O)
Nå, men på det følgende LO har jeg ikke leget papparazzi...nærmere prøvet mig som portrætfotograf...hmmm. Jonas prøvede at få Simon til at kigge på mig...Jonas' små fingre mast ind i Simons buttede kinder...meeeget hjælpsom storebror :O)
...jeg er blevet helt vidl med bånd...for tiden...det skifter jo hele tiden...så på disse og kommende LO's er der bånd på :o)

Dette er et 20x20 til min mors album. (og her kigger Simon ind i kameraet...UDEN hjælp).
("Musikken" hertil er altså lidt fjollet..men jeg kunne ikke lade være...håber ikke at nogen tager anstød af lydsporet...)

8 kommentarer:

  1. Skønne layouts og hvor er det herligt med sådan en sød og hjælpsom storebror ;)

    SvarSlet
  2. Super skønne LOs! Dejlige billeder af dine to poder. Synes det første af dem er helt specielt flot. Den fugl der og titlen er bare lige i øjet. :-)

    SvarSlet
  3. Åh, hvor er de bare søde på det øverste billede ;o) Kunne ikke lade være med at grine lidt af den hjælpsomme storebror :D Er også helt vild med den fugl - og så er jeg lidt fascineret af alle de cirkler, som du bruger. Det kan jeg bare slet ikke finde ud af....

    SvarSlet
  4. Hahahaha - sjov "musik"... ,o)

    Og nogle vildt søde sider. Dejligt med en hjælpsom storebror, når nu man ikke selv kan forstå det...

    SvarSlet
  5. Ja jeg grinede altså også lidt af hjælpsomme storebror :D
    Jeg synes det ser rigtig godt ud med alle de små bånd du har clipset rundt langs cirklerne ... absolut noget jeg må prøve ;o)

    SvarSlet
  6. åhhhh, de er jo bare total flotte de loer der :)

    SvarSlet
  7. He he he skønne fotos, og sjovt du har scrappet et af hver, altså et hvor det lykkedes, og et hvor det ikke helt er lykkedes..... ;-)
    Men skønne LO'er begge 2, og kan ikke lige vælge det ene fra det andet.

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  8. Grin igen et sjovt foto. Jeg kan rigtig godt lide den effekt, som de hvide streger på de sorte bogstaver giver.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer