torsdag den 12. juni 2008

Pakke til afhentning !

Her et LO fra forrige scrapmaraton med Maribi. Er selv rigtig glad for dette LO...det er bare så super sødt...og lyserødt, selvom drengene er i overtal her , så gør det slet ikke noget :O)
Wiiii...Maribi's og min scrappakke fra USA kan afhentes i dag ! Det bliver bare SÅ spændende at pakke den ud. Posthuset her i Hvalsø åbner først kl. 12....og jeg skal være hos fyssen 12.20, derefter hente Jonas på Skolen i Allerslev..og SÅ hjem og hente pakken. Har aftalt med Maribi, at jeg sender en sms ligeså snart jeg er landet :O)
Ha' en god dag...trods lidt regnbyger...med fare for at lyde som Søren Ryge, ja, så har haven jo godt af de t ;O)

8 kommentarer:

  1. Super LO - og nej det gør slet ikke noget med det lyserøde, det bli'r ikke "tøset" af den grund :)
    Du lægger vel lige et billede op når du får din pakke hjem, så vi kan blive misundelige over indholdet ;D

    SvarSlet
  2. Jeg er helt vild med det LO:-)
    Dejlig forårs/sommer stemning, og den lyserøde passer rigtig godt til.
    Glæder mig til imorgen, er igang med flagene og de matchende muffins, hi hi

    SvarSlet
  3. Ihhhh, hvor blev det bare super fint, det LO! Dejlige farver og flot med malingen og blomsterne og det hele. Jeg forstår godt du er glad for dette LO! :-)
    Jeg håber (også) at få sagerne at se fra USA!!

    SvarSlet
  4. Elsker bare det her LO - det SKAL jeg have liftet!!

    SvarSlet
  5. Skønt LO, utroligt at det ikke virker mere tøset, det sidder lige i øjet... en skøn opsætning også... det må da blive et lift...

    Hva..... er det ikke ved at være længe siden du kom hjem.... VI VIL SE BILLEDER.......

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  6. ja vi har ingen regn haft idag her hvor jeg bor - dejligt :o)
    Flot layout du har lavet. du er da gået amok i maling her på det sidste.

    SvarSlet
  7. Lækkert LO, sødt og enkelt. Og nogle dejlige unger.

    SvarSlet
  8. Skønt LO - med nogle dejlige børn - ØH - hvornår har du fået det ekstra barn i midten ??? Ja, for manden er jo aldrig hjemme....!
    Glæder mig til at høre om jeres pakke og håber ikke der er røget told og div. på.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer