tirsdag den 10. juni 2008

Orange tirsdag !

Jeg måtte sygemelde mig igen på jobbet :O( Jeg startede ellers godt op i torsdags og det gik da også nogenlunde. I weekende hjalp jeg Steen med at lægge sten på vores nye parkeringplads...og det gik også fint...ingen synderlige smerter...andet end jeg fik lange arme af at slæbe sten. Nå, men da min fys jo havde sagt, at jeg godt kunne starte op med løb igen, ja så var min løbeveninde og jeg opppe i skoven i går aftes...stille og rolig løb vi..og ikke særlig langt. MEN om det så er det der har gjort udslaget ? I al fald havde jeg mega ondt om aftenen...og i nat havde jeg svært ved at sove....lige meget i hvilken stilling jeg lå, kunne jeg så sandelig mærke det i "mørbraden".
Jeg har så været oppe hos Maribi...som jo også er "hjemmegående" (pga. strejken) og hun overtalte mig til at tage noget smertestillende...og det hjalp :O) Desuden fik vi selvfølgelig også scrappet...det blev til 2 LOs.
(Manglede selvfølgelig et "t" for at kunne skrive "too" juicy, men tænkte, at et 2 tal også kunne bruges)
Selvom vi begge lige har købt (jeg måtte lige runde SAXO.com) Page Maps, så blev det altså ikke til noget scraplift derfra. Den øverste er vel en slags freestyle og den nederste er liftet fra et KC.
Tak for besøget :O)

9 kommentarer:

  1. To flotte Lo, du har fået lavet.Trist du er blevet sygemeldt igen men god begring.

    SvarSlet
  2. Øv hvor er det træls for dig at du bare går og har ondt...det er det værste! Men super god tidsfordriv at scrappe.... er helt vild med LO nummer 2.... (og så 2 i orange...wauw!)0

    SvarSlet
  3. Tusind tak for en hyggelig dag, var dog liiiiige kort nok ikk???
    Helt vild med de orange LO's . Skønne ansigtsudtryk hos Jonas, den dejlige dreng.
    Skønt med maling, hi hi

    SvarSlet
  4. øv at blive sygemeldt, men 2 utrolig flotte loer du har lavet

    SvarSlet
  5. rigtig flotte sommerlige loer, dejligt med de orange farver som passer perfekt til billederne

    SvarSlet
  6. Så nu er skriften igen normal..dejligt :o)
    Hvor er det træls at du har ondt igen, meeen jeg må sige at både slæbe sten OG løbe har nok været lig ei overkanten af hvad fyssen har ment :o)
    Dejlige layouts du har lavet og så endda i orange - wow!

    SvarSlet
  7. Skønne layouts du har lavet i dejlige sommerfarver!
    Tag så lige og pas på den ryg ik'! Den skal holde mange år endnu!

    SvarSlet
  8. Hvor er de bare for LÆKRE begge to... Er vild med det sommerlige orange... Øv med ryggen - måske du bare skulle scrappe hele tiden (til inspiration for os andre) i stedet for at lave noget fysisk hårdt?? God bedring herfra ;o)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer