onsdag den 11. juni 2008

Næsten som en "Oscar-aften"

...jeg har nemlig fået tildelt hele to "statuetter" :O) Mange tak til Ragna og Cowgirl !(Psst, hvordan laver jeg Jeres navne om til links?) Ragna gav bl.a. som begrundelse, at jeg var frisk og "turde" invitere to jyder (Ragn og Marianne) på overnating i forbindelse med Scrap-a-Mania :O) Ingen årsag...jeg glæder mig til at hilse på Jer begge..og jeg tror da lige, at I er blevet opgraderet fra sovesofaen til CAMPINGVOGNEN :O)
Cowgirls begrundelse handler om KIKS...en meget intern (og halvfræk) episode fra Ryslinge...jeg vil ikke komme nærmere ind på det her :O)
Denne sendes nu videre til Maribi, fordi du er en herlig scrapveninde med en skøn bil, der selv kan finde vej til Dreampaper ! Og til Conny, fordi du fortæller om din hverdag via sådanne skønne fotos, som du tager på din vej.

3 kommentarer:

  1. Tillykke med din award - den er fuldt fortjent :-)

    SvarSlet
  2. Du skal have mange tak for den award du har givet mig, den er jeg meget glad for.

    SvarSlet
  3. Tusind tak for "statuen" :-))
    Som du ved er min lille dyt altid klar til at dreje mod Dreampapers. Den står næsten og oppe for at komme afsted.....

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer