tirsdag den 17. juni 2008

Mere Pink Paislee og et...gisp..ATC !

Her er et endnu et LO med papir fra Pink Paislee..."Spring Fling Collection". Det passede bare perfekt til de billeder, som jeg tog af Jonas i Farmors have. Den gynge er bare SÅ skøn...altså, bare det, at man svinger under et KÆMPE grønt træ...solens stråler glimter mellem grene og blade...og så er der bare så dejlig grønt i den have.
Ja, og så "kom jeg til" at lave et ATC kort....eller et "Scrappers Pokemonkort", som jeg ynder at kalde dem :O) Tror/troede ikke, at det "var noget for mig"...men så sad jeg der ved køkkenbordet i morges og fedtede rundt i mine papirrester...og..ja...så kom der lige et lille kort ud af det. Hvem ved, det kan jo være, at det kommer til at gribe om sig :O) Ved ikke om der er nogen særlige "regler" for disse kort, andet end størrelsen ?
Det var alt herfra i dag. Tak fordi du kiggede med :O)




12 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  3. Det er da det fedeste LO - både opsætning, farver osv!! :)
    Ja der kan man se hvad man kan "komme til" - pas nu på du ikke bliver bidt af de kort, du er da startet i fin stil :D

    SvarSlet
  4. SKØNT LO, kan se du har haft gang i alle vores yndlings ting; paperfrills, bånd, lækkert papir og ikke mindst KARTON..... Fik du den???
    Fint kort, sød frø.

    SvarSlet
  5. Sikke et skønt LO! Dejlige farver og alt matcher så perfekt. Træet nede i højre hjørne ... hvad er det lavet af? Eller er det papiret der er sådan? Det er i hvert fald virkelig lækkert!!! :-)
    Og suuuuper sødt ATC kort du har lavet - det kan du da sagtens begive dig ud i. ;-)

    SvarSlet
  6. Charlotte, papiret er købt incl. træ :O)

    SvarSlet
  7. wawwww total flot begge dele, den lo er bare sååå super :)

    SvarSlet
  8. Hvor er det bare et super lækkert LO. Lækker farvesammensætning, pynt og opsætning.

    PS. Du siger bare til, når vi skal bytte ATC kort ; )

    SvarSlet
  9. super fantastisk lo,lækre farver og opsætning

    SvarSlet
  10. Wau et skønt ATC kort sig endelig til hvis du vil bytte...

    SvarSlet
  11. Du laver altså nogle dejlige LO'er, kan rigtig godt lide din stil. Og det lille ATC-kort med frøen er herligt. Har selv efterhånden en del frøer liggende, som skal scrappes en dag.
    Jeg synes også det svenske scrapblad er et af de bedste der udgives, der er masser af inspiration i. Sværger dog til det hollandske Creatief met Fotos.
    Hej fra mig

    SvarSlet
  12. Alle dine LOs, som du har lagt ind siden mit sidste besøg herinde er helt fantastiske!! Men dette her slår bare alt! Er helt vild med træet og billedserien af gyngen og... den er helt perfekt!!

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer