søndag den 29. juni 2008

LEGOlørdagsscrap

I går tog jeg op til Maribi med mine scrapsager og 2 billeder fra udflugten til LEGOland. Det kom der disse ud af:
Jeg sad længe og rodede med dette LO...pludselig fik jeg den idé at bruge en LEGObyggeplade som stempel. Heldigvis havde Maribis ene knægt stadig en kasse med LEGO, så jeg dykkede ned og fandt en stor plade...så gik jeg ellers igang med en lille blå stempelpude...det tog sin tid :O)
Her det de sjove LEGOpommes frites der er i fokus....og de VAR sjove og smagte godt....(vi havde ellers kun bestilt til ungerne...men vi tre voksne kunne altså ikke holde fingrene væk). Nå, nu har hun igen smidt nogle små fugle på..Ja, og de passer der fint, fordi vi sad og morede os over de søde gråspurve, som rigtig fik stillet sulten på folks forladte tallerkener....de var især vilde med nachos !
Skulle nogen af Jer en tur til LEGOland, så kan jeg altså godt anbefale at spise på Ridderborgen ! Det var virkelig overraskende, hvor god og spændende mad de kunne tilbyde...det smagte smadder godt og der var rigeligt af den !!
Ja, og så blev det jo så søndag igen...fik jeg egentlig nået hvad der stod på min TO DO liste ? Næhhh ikke helt...så den må jeg hellere færdiggøre idag...hvis man nu vil være en god husmor :O) Bollerne står og hæver på køkkenborden og støvsuger holder i position..samme sted som igår..så den SKAL altså svinges i dag...ligesom jeg har tænkt mig at slæbe min symaskine frem og lappe lidt på nogle bukser....ja og så skal jeg ha læst noget mere i den skønne roman "Uendelige Verden". Rigtig god søndag til alle og tak for besøget :O)

15 kommentarer:

  1. to super flotte layout i et dejlgt stilrent design. Genial ide med legostemplet, den må jeg lige huske

    SvarSlet
  2. Woww det ser godt ud med den stmeplede baggrund! Rigtig god ide.

    SvarSlet
  3. To dejlige drenge LOer, du har lavet. Det ser rigtig godt ud med den legostempling. Dejligt med en ny ide; ) Lyder, som en hyggelig dag. God søndag.

    SvarSlet
  4. super flotte loer og hvor kreativt tænkt med legopladen som stempel, skønne farver og opsætning du har brugt. Du må have en god søndag.

    SvarSlet
  5. Kanon ide med legopladen som baggrund. Lækre LOs begge to!

    SvarSlet
  6. Flotte layouts!
    Jeg skriver lige til alle blogs jeg lige kender da jeg har fået tegnet Amalie til meget billige penge og det er virklig flot. Du kan prøve at se på min blog. Jeg regner med at scrappe et LO med det på.

    SvarSlet
  7. Det er nogle vildt flotte LO's. ÆÆÆlsker dine små fugle......
    Du er da en pragtfuld husmor...

    SvarSlet
  8. åhhh hvor er de dog bare total lækre begge 2 :)

    SvarSlet
  9. En bliver jo helt misundelig - så har I to hygget jer igen og lavet super LO'er - rigtig sejt fundet på det med lego-pladen og resultatet blev også flot. Det er altid meget inspirerende at besøge din blog...

    SvarSlet
  10. Super flotte layouts og sikke da en god ide, at bruge legopladen som stempel, det giver en fed effekt...den tror jeg da lige jeg lifter!

    SvarSlet
  11. Flotte LO's - det giver en superfed effekt med den legoplade. Det må lige huskes :)

    SvarSlet
  12. Ej - en sjov idé med Lego-pladen... Denm husker jeg vist lige på - har jo også billeder fra en tur her for en måneds tid siden...

    Og nogle rigtig flotte LO's...

    SvarSlet
  13. Jeg kan rigtig godt lide de to Lo du lavet, især det det stribet papir Jeg har været inde hente tagge på din blog så tak for det

    SvarSlet
  14. Sikke nogle lækre LO. Jeg er vild med din stil og lader mig altid inspirere af dine ting ;). Jeg har også hentet din tag ... så den er videre i verden :) ... og så har du altså lige givet mig dårlig samvittighed ... for min støvsuger står også klar ... tror egentlig den keder sig lidt :D

    SvarSlet
  15. super god ide med legostempel :o) Flot LO

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer