søndag den 15. juni 2008

Fra og om Page Maps...

Her er så et LO liftet fra Page maps. Den blev da ganske god :O) Jeg har brugt papir fra Sassafrass Lass (Mums), stickers derfra og lidt udklip og knapper.
Angående Page Maps...tja, jeg blev ærlig talt lidt skuffet over den. Synes det er svært at finde noget der tiltaler mig...synes at mange af billederne er "for pæne" og så er der en enkelt person som går igen på flere LO'erne, som irriterer mig grænseløst (fnis, jo det er nok lidt barnligt af mig)! Nå, men for at få bogen i brug, forslog Maribi, at vi skulle trække et kort og lave et LO ud fra den skitse, kortet viste. Det hjalp faktisk...så hvis jeg "slipper" for at se selve LOet der skal liftes', så går det måske alligevel.... Faktisk viste det sig, at Maribi har det nøjagtig som jeg.....pudsigt, for indtil nu har jeg kun læst posivtivt om bogen..så måske er det bare Maribi og jeg der er "mærkelige"....?.... :O)
Tak fordi du kigge forbi :O)

12 kommentarer:

  1. Lækkert LO!! MUMS - lækkert papir!! Elsker bare sassafras lass. Det ser dejligt ud i den sivstol!!

    Jeg elsker min Pagemaps bog. Har ikke tænkt over om jeg kan li' personerne på LO'erne i bogen *fnis*!!
    Synes det er lidt sjovt, at i begge (du og Maribi) har tænkt det samme.
    Flot skitse du har brugt i hvert fald!

    SvarSlet
  2. åhhhh den var total lækker både opsæt , billede og papir :)

    SvarSlet
  3. super flot LO - kender desværre ikke bogen så kan ikke give min mening om den men - men bare flot LO og rigtig mums papir

    SvarSlet
  4. wow det er da total lækkert og fyldt med fede detaljer.

    hvis du er ked af den bog, så skulle du prøve bogen " The designing with Recipe book" fra Autumn leaves. Den minder meget om page maps bogen , bortset fra den ikke har de der kort to go med. Der er skitser og forklaring til alle layoutsne i bogen . Personligt kan jeg bedre lide den end page maps bogen. Layoutsne er mere i min smag. Tro stadigvæk dreampapers har den i shoppen

    SvarSlet
  5. Jeg er helt fjollet med det LO, hi hi. Skønne detaljer og flot titel med gult:-)
    Er jo enig med dig vedr. Page Maps, men tror vi skal prøve "træk et kort" nogle gange. Ellers må i Dreampapers efter den bog Lisette anbefaler. Mon ikke min dyt gerne vil en tur til Høje Tåstrup???

    SvarSlet
  6. super lækkert sommer lo, jeg må da vist til at tage mig sammen til at få brugt nogle af de skitser fra bogen, denne her er ihvertfald lækker

    SvarSlet
  7. Jeg tror da bare du skal i gang med bogen...træk du nogle flere kort.

    Dit LO er mega fed... farverne og opsætningen...lækker stil.

    Knus Helle
    (tobiaskristian)

    SvarSlet
  8. Jeg kan godt lide skitserne men indrømmet der er een person som jeg får spat af at se igen og igen..gad vide om det er den samme :o)
    Men bogen får jeg brugt for jeg ser bort fra billederne og nyder ikke at skulle tænke selv på hvordan det hele skal sidde.
    Superflot layout du har lavet...me loooove tuborgklammer :o)

    SvarSlet
  9. ejj hvor blev min besked af ?
    nå ville bare sige at jeg også kun har hørt godt om den bog. Og jeg var ved at købe den i weekenden. Men måske godt jeg ikke gjorde det ?
    næ du, jeg glæder mig til Elsies nye bog, den tror jeg er mere mig ;)

    SvarSlet
  10. Hmmmm....og dig og Maribi er mærkelige.... hmmmmm.. tror jeg forbeholder mig retten, til ikke at udtale mig...LOL....

    Det er da et skønt LO, med rigtig mange detaljer, er da især vild med de små pipper, og din doodlede kant...

    Ælllsssker den bog, eller kortene som du nu har fået i brug.... ser nu hellere ikke så mege på bogens færdige layouts, men mere om der er nogle detaljer jeg kan nuppe.... brug de små skitser, og aldrig slavisk, det er skøøøøønt med kunstnerisk frihed...

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  11. Jeg har ikke købt bogen fordi jeg ikke er ret god til, at bruge skitser, men jeg har set den og synes den ser meget lækker ud ;) Jeg synes du har lavet et vildt lækkert LO, selv om du ikke kan li' bogen hihi, så måske skal du bare spinge billederne over og bruge skitserne, det virker jo super godt for dig :)

    SvarSlet
  12. Har kun hurtigt bladet den bog igennem, har ikke tænkt mig at købe den selv, men synes da der var mange rigtig gode LO i den. Tænkte ikke over, at personerne var de samme...
    Synes du har lavet et meget lækkert LO.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer