fredag den 20. juni 2008

Festlig fredag...

...for i dag skal vi nemlig til Sommerfest med ungerne. Desværre har 5A og 2B valgt at holde samme dag...så Steen og jeg deler os (kend os på knækket). Jeg tager med Simon...det foregår her i byen, nede i Hallen (hi i..Steen og Jonas skal til Lejre og det foregår vist kun udendørs). MEN nu tyder det da på, at vejret arter sig...efter nogle ordentlige tordenbrag og regnskyl, skinner solen igen.
Dette LO synes jeg passer fint til feststeminingen :O) Er selv vild med det turkisblå papir...og så selvfølgelig lige lidt fra Sassafrass Lass ovenpå. Tankeboblen er et udklip fra Love elsie....og jeg er sikker på, at Simon rent faktisk tænker på is, for hvornår gør han ikke det :O) Billedet er taget da vi var til konfirmation i Tyskland. Vi gik en skøn tur på strandpromenaden i Pelzerhaken (Neustadt) og der vankede selvfølgelig også en is :O)
I morgen regner jeg med at fået taget en masse skønne fotos, for der tager vi et smut i LEGOland. Ja, det skulle da kun være, hvis det øs-regne-sjasker, at det bliver aflyst....men den regn har de jo lovet søndag...hvor jeg skal sidde og scrappe sammen med Maribi...CYBERCROOOOOOOOP!!!!! hos Scrapsisters.dk.
Rigtig god fredag og tak for besøget :O)

12 kommentarer:

  1. Dejlige farver du har brugt til det LO. Cybercrop hos Scrapsisters -NEMLIG og så er det jo rigtig heldigt med regnvejr :-) God tur til Legoland.

    SvarSlet
  2. Super flot og enkelt. Ser godt ud med den pil.

    SvarSlet
  3. Jeg så lige dit Lo, og overskriften "tanker" er super genial, kom til at tænke på et billede jeg har, hvor min søn sidder og kigger ud på ingenting, det kommer nok til at hedde "tanker" ..

    Tak for inspirationen.

    Krydser fingre for godt vejr til Legoland.

    :)

    SvarSlet
  4. wawwww så lækre loer, herlige farver :)

    SvarSlet
  5. Skønne farver, flot og enkelt

    SvarSlet
  6. Lækkert LO du har lavet. Hvilke font har du brugt til overskriften??

    SvarSlet
  7. Kan kun tilslutte mig den turkise farve, som jeg jo er vild med. Og så er det jo en kold farve, som passer på en prik (ha-ha, der er jo mange prikker) til en kold is !
    Super !

    SvarSlet
  8. Majer, det er stickers jeg har brugt til titlen...ih, sorry, jeg er ikke så god til at skrive hvilke materialer jeg har brugt !

    SvarSlet
  9. Ok. Synes at det er en skøn font, så hvis det var en til computeren, måtte jeg da lige finde den :-)

    Kender godt det med, at man ikke får skrevet om materialerne. Jeg er så længe om at scrappe, at jeg har glemt hvad tingene hedder, når jeg er færdig ;-)

    SvarSlet
  10. Et skønt LO, og jeg er vild med den talebobbel...... sjovt.... Skønt papir du har fået fingerne i der.....

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  11. Hvor er det nogle lækre farver du har scrappe i..det er så fedt.
    mere af det.
    PS. kig på min blog..jeg har scrappet LILLA!!

    SvarSlet
  12. Sikke et lækkert LO. Farverene er bare så flotte. Fik han så sin is? :D

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer