mandag den 16. juni 2008

En drøm gik i opfyldelse.

Uhhh, ham Simon har plaget om at få en mobil rigtig længe....han er 9 år...og ikke særlig god til det med at skrive og læse...endnu. MEN jeg tænkte, at måske en mobil netop kunne få ham til at interessere sig og lægge flere kræfter i det med stavning. Derfor har han nu fået en aflagt mobil og han er rævestolt :O) Det er altså nogle sjove beskeder der bipper ind :O) Man skal kunne "børnestave" for at kunne læse hans beskeder...jeg har ingen problemer, men Steen har lidt svært ved det. Men øvelse gør jo som sagt mester. På LO'et her er det godt nok MIN mobil han sidder med...det er taget lige inden jeg bestilte et abonnement til den unge herre. (Så er spørgsmålet om Fru Mor kan stave...normalt villle jeg ha skrevet "smsse" eller sms'e"...men mine thickers rakte kun til det du kan se ! Og hvad er egentlig den korrekte stavemåde ?
Så blev det også til lidt mere Sassafrass Lass :O) Og et foto af en lille Jonas foran en pc af ældre dato...uhyggeligt som der hele tiden kommer nyere, smartere og hurtigere pc på markedet ! (og uhyggeligt, at man stadig kan finde Jonas med snuden inde i en computerskærm!)
Det var lige et hurtigt input fra mig...tak for besøget :O)


8 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle dejlige LOer. Stor udstråling af koncentration på begge billeder, herligt ; )

    SvarSlet
  2. ejjj total lækre loer, jeg er vild med den i sort og rød :)

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare fantastiske... Jeg ved faktisk ikke, hvad den rigtige stavemåde er - men vil skyde på sms'e... Det ser mest rigtigt ud... Hvilke bogstaver er det på det nederste LO? Hjemmelavede - eller nogle, der er købt? De er vildt fede!!

    SvarSlet
  4. Lækkert papir på det sidste. Rigtig dejlige LO'er begge 2. Du er virkelig god til farver.

    Knus Helle
    (tobiaskristian)

    SvarSlet
  5. Bogstaverne er købt i Netto for nogle uger siden :O)

    SvarSlet
  6. Det er nogen super fede LO'er - så er det bare sagt!! ;)

    SvarSlet
  7. super skønne LOer.. og tillykke til søn med mobil :o) Min egen på 8 tæller ned til han bliver 10 så har han fået lovning på en

    SvarSlet
  8. SKØNT SMS LO - den heldige knægt. Her på fyn får de fleste først mobil når de når konfirmationsalderen og skønt for det...

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer