onsdag den 25. juni 2008

Cybercrop

Ja, der var jo cybercrop i søndags, arrangeret af Scrapsisters.dk...og det var bare SÅ hyggeligt ! Hi hi og det blev jo endnu bedre, da jeg næste dag fandt ud af, at jeg sørme havde reddet mig en gevinst for mit julekort. Så nu venter jeg spændt på, hvad posten bringer fra Scrapbotikken :O)




Det var så lige hvad jeg fik lavet. Maribi og jeg sad i mit køkken hele dagen...næsten...for da klokken var omkring 20, så var jeg altså bombet...og det blev ikke til mere scrap fra min side. Hold da op, jeg var også ør i hovedet næste morgen...næste gang må jeg hellere tage en fridag efterfølgende :O)
Jeg fik brugt nogle "gamle" billeder fra vores tur i Disneyland og nogle nye fra turen i LEGOland i lørdags. Det var en rigtig god tur...endnu en laaang dag...vi var afsted i 12 timer. Vejret var jo perfekt, skiftende sol og skyer, ikke for koldt og ikke for varmt. De næste LOs jeg laver, bliver sikkert fra LEGO turen.
Det var lige lidt hurtig info fra mig. Har lidt travlt nu...maden lige straks færdig og så afsted til arrangement i Simons klasse. Tak for besøget :O)
(Pssst Jette og Hanne, jeg har ikke overset, at I har tagget mig...jeg er frisk på "legen" men det bliver ikke i dag...men helt sikkert inden søndag).

9 kommentarer:

  1. åhhh igen igen total lækre loer :)

    SvarSlet
  2. super flotte ting du har lavet til cyber crop, lækre farver og opsæt

    SvarSlet
  3. Sikke flotte layouts du har lavet og et viildt flot kort. Super lavet!

    SvarSlet
  4. Flotte ting du også fik lavet til cyber crop, ja det er utroligt at man bliver så træt efter sådan en dag, men dejligt var det.

    SvarSlet
  5. Sikke nogle flotte ting du fik lavet og tillykke med præmien for julekortet, det er også et super sødt kort!

    SvarSlet
  6. NØJR de er altså skønne dine LO'er - men jeg kan også set du har vundet på scrapsisters - det kan jeg da godt forstå - KEEP UP THE GOOD WORK...

    SvarSlet
  7. Super lækre ting du fik lavet til cybercrop.....ohhh.. det er da for lækkert det papir du har brugt til LO'et "Dengang"....mums... og du har paperfrils.... ajjj søger bare helt vildt efter dem....

    Nå, men forstår jeg dig ret med dit problem mht. at linke.... så er det bare i dit indlæg du gerne vil skrive "Her" el. et navn og så kan man trykke på det...ik?

    Men du skriver dit indlæg, markerer det du vil have at man trykker på, så går du op i den linie, hvor du også trykker upload billeder, der skulle der gerne være et tegn der ligner et ottetal der ligger ned.... det er et hyperlink... det trykker du på... og så sætter du adr. ind i den nederste boks (mener at der kommer 2 op)

    prøv lige om det virker, eller om jeg skulle have glemt noget.... venter med spænding... ;-)

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  8. Mange tak Hottie :O) Jeg prøver !

    SvarSlet
  9. Super lækre LOer. Især dengang LOet er jeg vild med. Flotte farver.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer