torsdag den 29. maj 2008

Stor mand...og lille mand

...måtte altså lige prale lidt mere med min seje mand :O) ...og nu skal det også handle om scrap igen :O)

Her har jeg fundet et skønt foto af Simon....og noget tussegammelt papir, som jeg har fået i gave ved en bestilling. Troede aldrig, at det skulle blive brugt...men jeg ser jo, at der i fjer-fidusen er et bånd med leopardmønster...og vupti, så blev papiret brugt alligevel ! Det samme gør sig gældende for det lyserøde leopard papir.....det er da virkelig heftigt, må man sige. Det endte ud med et vildt LO...men det passer jo til sådan en lille vild indianer :O)
...og så kunne jeg altså ikke lade være med at "synge videre" på titlen :O) Og det passer egentlig også meget godt på Simon, for han er virkelig sådan et naturbarn.
Forleden aften var Maribi og scrappe sammen med mig...vi blev ved til kl. 1 om natten ! Dér fik vi virkelig scrappet igennem...og tænk, hun kigger sørme forbi igen i aften...glæder mig !
Tak for besøget.



6 kommentarer:

  1. Jeg kan godt forstå du er stolt af din seje mand, det er da også flot det han gør.Godt du fik dit papir brugt, du har da fået et flot resultat ud af det

    SvarSlet
  2. WOW!! Elsker denne her.... Kan godt forstå, at du er stolt af ham ;o)

    SvarSlet
  3. Imponerende af din mand. Indrømmet jeg fatter ikke cykelløb. Når jeg ser lidt at tour de france tænker jeg..jeg havde sgu taget en taxa! :o)
    Sikke et sødt layout med indianeren. papiret passer jo perfekt dertil :o)

    SvarSlet
  4. IIIIh, er vild med det indianer LO, skønt billed af den lille og sejt papir, se vildt flot ud..
    Sikke han kan ham Steen, tænk hvor svært det er at komme op ad bakken til mig, hi hi

    SvarSlet
  5. HM HM kære LaChris - igår beundrede jeg manden med cykelhjelm og de to idioter som cyklede uden (hjelmen på styret)...Men så idag - oh ve oh skræk - så cykler manden din sgu også uden hjelm...skæld ham ud fra mig. Indianerbarnet er skøn - og det er dit LO også - så mange fine detaljer og papiret passer jo bare lige til...Hvor jeg dog misunder Maribi...tænk at sidde og scrappe så længe - jeg ville elske det !!! Hils hende og hav en god scrapaften - igen !!!

    SvarSlet
  6. Jeps, sej mand du har.... svederhelt ved tanken..... ajjj så hellere noget maraton indefor scrap....

    Sikke et sødt LO, sjovt som papirene pludselig kom til at passe..... og det matcher fuldstændig svedbåndet...

    Hygge fra Betina

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer