mandag den 26. maj 2008

Sommervejr...bare ikke i dag

Maribi kom jo forleden med noget skøøøønt papir til mig....for at få mig igang med at scrappe igen. Nu har den blokade varet længe nok, syntes hun. Og tænk, det hjalp :O) Jeg har virklig fået scrappet....det er selvfølgelig også "nemmere", når jeg nu går hjemme, sygemeldt. Nå, men det skønne papir med indbygget doodling, er fra Prima Marketing og hedder "Angel kisses". Papiret er sort/hvid så jeg valgte at farvelægge blomsterne meget let, ved kun lige at tegne op om dem.
Med hensyn til min ryg/hofte...den der sacrio-et eller andet...så skal jeg til fys i dag, og så må jeg jo høre hvad hun siger...kan jeg starte op i ugens løb eller ? Jeg skal jo også til konfirmation i Tyskland i den kommende weekend, så det må gerne snart gå i orden. Det værste er da næsten, at jeg ikke må løbe ! Ja, først måtte jeg jo godt, sagde hun. Men så fortrød hun, da jeg ikke var blevet meget bedre efter 2 behandlinger. Nå, godt man har sin scrapping :O) Så er dagene jo godt fyldt ud ! Og så er jeg forresten også "alenemor", da Steen er taget til Sydfrankrig for at cykle op ad bjerge ! Jo, en flok cykelgale mænd er taget afsted og skal op ad jeg ved ikke hvor mange bjerge !! At de gider :O) I lørdags cyklede Steen op ad Alpe d'Huez ! 12 km. op ad....efter de første 5 var han ved at smide cyklen fra sig og sætte sig til at skumle i vejkanten, så hårdt var det...men han er jo sej, så han fortsatte bare deropad ! Og i går var de op ad 2 bjerge....32 km ialt ....op ad hele tiden !!! Dér kom han ind som nummer 2 begge gange ! Ja ja, det er jo kun for "hyggens skyld", men lur mig om ikke de konkurrerer helt vildt...sådan en flok hanhunde :O)
Steen har jo taget kameraet med (troede det var mit!), så jeg har ikke fået taget billeder at de sidste LO'er jeg har lavet her i weekenden. Håber jo så, at han til gengæld kommer hjem med nogle billeder jeg kan/må/vil scrappe !
Tak for besøget på en regnfuld mandag :O)

8 kommentarer:

  1. Det var dog et dejligt solstråle-LO her midt i regnvejret. Det blev flot, at du har farvelagt arket ganske let. Og billederne er såååå søde!
    Giiisp!! Cykle opad i 32 km - det GAD JEG IKKE! Forstår godt han var ved at kaste cyklen fra sig på et tidspunkt.
    Håber du kan blive kvit med dine problemer, så du snart er helt frisk igen! God bedring! Og god dag til dig.

    SvarSlet
  2. dejligt sommerligt lo

    SvarSlet
  3. Godt du kom igang, når du fik lavet så flot et Lo, papiret også meget flot.Håber at fys snart få dig gjort rask. Vi har kun fået en dråbe regn i Viborg i Dag

    SvarSlet
  4. Sån en sød knægt på det LO - hvis du ikke havde skrevet det var på papiret havde jeg da troet du selv havde lavet de fine blomster. Skønne farver og dejligt minde...Men ham Sten....hvordan er det egentlig lykkedes jer at få sådan to dejlige knægte - for han er jo evig og altid på farten ????
    Håber ryggen har fået det bedre efter fys - god bedring

    SvarSlet
  5. Dejligt at du er blevet skubbet igang igen.... det er da lidt en trøst i alt det syge halløj... håber at det snart vender for dig...

    Men et skønt LO, sjovt doodlepapir... fed ide med solstrålen... det ser rigtig godt ud..

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  6. Sikke da en hyperaktiv mand du har, ha-ha, så er der vel lidt ro, når han kommer hjem !
    Rigtig sødt LO, og alle de doodlinger er jeg da helt vild med, selv om de er indbygget !

    SvarSlet
  7. Wauw et lækkert stykke papir. Og sikke en god ide at bruge frills til solstråler.
    God bedring med ryggen og sej mand du har :-)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer