søndag den 11. maj 2008

Is på en varm sommerdag...

...det er jo lige det man har lyst til !!! Så da jeg ikke kan dele rigtig is ud til alle Jer sommervarme scrappepiger...så må det jo blive med et is-LO :O) Ihh...jeg tror altså, at vi må en tur til Munkholmbroen, for der kan man nemlig købe den allerskønneste vaffel med masser af guf...MUMS ! Det bliver også en let aftensmad i dag...hjemmelavet koldskål og avocado med rejer...så er der jo også plads til en stor is, ik !
En rigtig god Pinse til Jer alle !
...og husk at spise is til :O)

11 kommentarer:

  1. Skøøønt Lo!!! (selv om jeg ikke kan lide is ;o)

    SvarSlet
  2. Det er bare et vildt godt LO. ÆÆÆÆlsker at du bruger forskellige bogstaver, giver en skøn effekt. Genialt med ispapiret i cirkler:-)).

    SvarSlet
  3. Super skønt LO! Elsker de farver - dejligt, stærke og fyldt af energi - lige som man føler det når solen kigger frem på denne måde, som den gør netop nu! Herligt is-papir du har brugt!
    ... Ja isene ved Munkholmbroen er super lækre! Ellers tag til Roskilde Havn og køb den største vaffel EVER til 200 kr! hehehe!! Gad vide om der egentligt er nogen der har spist sådan en stor is??

    SvarSlet
  4. Altså jeg håber ikke at i skal have koldskål og advotato sammen *G*
    Superflot layout, det er lige så man kan smage isen.

    SvarSlet
  5. UHM man bliver helt lækkersulten af at kigge på det LO...
    Tænk at du får lavet scrap i denne varme - jeg knokler i haven...

    SvarSlet
  6. åhhhhh sååå skøn lo du der har lavet :)

    SvarSlet
  7. Dejligt lo og smart med cirkler og mønster der passer til det der sker på billedet

    SvarSlet
  8. Ajjjjj.... godt jeg snart skal have aftenmad.... jeg bliver da fuldstændig lækkersulten...mums...

    Et rigtig sødt LO, er også vild med deforskellige typer bogstaver, det giver liv...

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  9. Dejlig Lo du har lavet, når jeg ser det går mine tanker til det sted i Danmark hvor man får den bedste is vaffel, det må være på torvet i Mariager.

    SvarSlet
  10. Hardy Mikkelsenfredag, juni 24, 2011

    Hej til alle.

    Ja 2 gange og jeg kan tilføje, at der er 25 kugler, 5 flødeboller, softice, flødeskum/syltetøj og 2 orangestænger og det hele kræver selvfølgelig en vaffel af en vis størrelse som er ca. 50 cm. overtrukket med chokolade og kokos. Første gang det år som de startede med at sælge dem. Anden gang i sommeren 2010, hvor vaflen ikke var rigtig frisk, som tyder på at der ikke bliver langet mange over disken. mvh Hardy Mikkelsen

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer