søndag den 4. maj 2008

Har du billeder nok ?!

...Ja, kender I ikke også det, at man ikke kan scrappe, for man har simpelthen ingen "ordentlige" billeder !? Så var det lige, at vi i køkkenet har en skifteramme hængende, hvori jeg har samlet mine yndlingsbilleder af ungerne...og da vi lige har malet køkkenet (hvidt..igen), så står billeder og alt det andet man nu engang har fået opmagasineret i køkkenet, inde i stuen. I går aftes sad jeg så og kom til at kigge hen på skifterammen (som altså endnu ikke er kommet op igen)....og så slog det mig : JAMEN HER ER JO MASSER AF BILLEDER SOM FORTJENER AT BLIVE SCRAPPET !!! Jeg sad allerede og fandt på titler til nogle af billederne :O) MEN MEN MEN....så tænker jeg igen: Nu har denne skifteramme hængt ved vores spisebord i pænt mange år...og det er faktisk ofte, at vi kigger på det og kommenterer på billederne..også når vi har gæster...så er det så egentlig ikke synd, at "gemme dem væk" i et album ? Ja, nu er jeg meget i tvivl ! Så jeg spørger: Hvad synes I ?
Og her er så mit 2. cris cros kort...ihhhh dem er jeg altså blevet glad ved :O) Kortet skal jeg aflevere sammen med en lille pakke i dag...så kunne det jo også lige være, at jeg får et par scrappebilleder i kassen, oppe ved kirken :O)
Ellers står den på lidt indendør og udendørs arbejde. Køkkengulvet skal lige vaskes og så kan bord og stole komme på plads igen. Plantekasser blev det ikke til i går...men masser af træ til et hegn..så malerpensel...here I come :O)
Og så kan man jo bare se frem til i aften..hvor vi ATTER kan tænde op i grillen og sidde ude og spise !
Tak for besøget...og ha' en skøn skøn søndag !






13 kommentarer:

  1. Kære Chris.
    Tusind tak for den fine Award:-))
    Vedr. dine billeder i rammen; har altid syntes rammen hang perfekt, og nydt at kigge på de skønne billeder. Du ved jeg æææælsker billedet af Jonas og toget.
    Jeg syntes du skal scanne og bruge de billeder du vil til scrap. Tror der kan komme nogle skønne LO's ud af det. Sæt rammen med billederne op i køkkenet igen.

    SvarSlet
  2. Ja, jeg synes jo at billederne kommer mere til sin ret, i fokus, når de er scrappet. De drunker mellem hinanden som de er....

    Ind i tiger med dig, køb en ramme til hvert barn, eller hvad nu kreteriet er???? og så have en skiftende udstilling på væggen... jeg synes at det ser godt ud med sådan et par LO's på væggen.... og favoritterne bliver hængende længe, siger jeg af erfaring ;-)

    Hygge fra Betina, der lige havde en mening fra morgenstunden...lol..

    SvarSlet
  3. Jeg synes osse du skulle få de billeder scannet som du vil scrappe og så ellers lade rammen være som den er :)..
    En rigtig go' søndag osse til dig - og god arbejdslyst med pensel og det hele :D

    SvarSlet
  4. Lad rammen være - og få dem genfremkaldt eller scannet ind, så de kan komme på en flot scrapside ;o)

    SvarSlet
  5. Det kommer jo an på hvad man er til. Jeg havde nok scrappet dem... og lagt albummet centralt så folk kunne bladre i det.
    Supersødt kort du har lavet.

    SvarSlet
  6. Jeg synes det er et svært spørgmål du stiller,men våg det.Du kan få en masse af flotte Lo'er ud af dem. Du har nok også masse album med billerder af børnene.Når nu køkkenet er blevet malet, skal der jo også noget fornydelse til.Flot kort du har lavet.

    SvarSlet
  7. wawwwww siger jeg bare, sååå flot det hele er :)

    SvarSlet
  8. Du skal da scrappe dem og så lave skiftende udstilling. Hvad med flere rammer ved siden af hinanden?
    God arbejdslyst.

    SvarSlet
  9. Min første tanke var også: Skan billederne og så kom originalerne i rammen igen. For det er da sjovt med sådan en omgang billeder af ungerne hængende på væggen.
    Så kan du jo scrappe de skannede billeder! :-)
    Og criscros kortet er så skønt!! Jeg MÅ altså til at prøve at lave sådan et kort.

    SvarSlet
  10. Behold endelig den store ramme - men skift billederne ud hen ad vejen - så opdager man hele tiden noget nyt. Som betina siger - vælg også nogle ud fra den gamle ramme og scrap dem og put dem tilbage i rammer fra Tiger - så lægger man ekstra mærke til dem. IH - hvor vi forvirrer dig med alle vores gode hensigter og meninger...

    SvarSlet
  11. IH glemte helt at skrive at det er et flot kort du fik lavet til Pernille...

    SvarSlet
  12. Uh jeg kender godt det med, at man synes man mangler billeder! det er ofte det som bremser mig!! Altså jeg har masser af billeder, men aldrig lige nogen jeg har lyst til at scrappe! Jeg synes du skal få fremkaldt billederne igen til at scrappe og så lade dem i rammen blive hvor de er!

    SvarSlet
  13. Jeg synes bestemt også du skal have fremkaldt nogle af billederne til scrap, og tænk på at få dem forstørret op i den næste størrelse, synes tit det ser hammergodt ud, når billederne eer større end 10 x 15, de kommer mere til sin ret, når de bliver scrappet. Så i hvert fald synes jeg billederne skal scrappes.
    Har ikke nogen mening om du skal hænge den skifteramme op igen, men det er nok fordi jeg ikke er så meget for disse "kollager" af billeder, er det ikke yt ?
    Men heldigvis bestemmer man jo selv !

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer