onsdag den 21. maj 2008

Blokade...

...den overskrift er ret dækkende for tiden ! For det første har jeg bare ikke scrappet i laaaang tid...kan simpelthen ikke komme i gang....smækker mig i sofaen med en bog i stedet...gider ikke når Maribi lokker...faktisk kom den søde Marianne forleden med 3 ark lækkert papir til mig...bare for at få mig til at scrappe ! Og er jeg kommet i gang ? NÆH. For det andet, så kunne jeg godt trænge til en blokade i hoftpartiet ! Jeg har nemlig for en måneds tid siden, lavet en dum bevægelse i forbindelse med mit job...og nu er jeg så startet til fys. Det var også på tide....men jeg har jo hele tiden tænkt, at det skal nok bare arbejdes væk. Eller løbes væk. Eller også går det nok over ganske af sig selv. Men i sidste uge måtte jeg så sande, at det nok var bedre at runde lægen...og det viste sig så, at et eller andet stort led (sacrio-et eller andet) har låst sig ! Grrrr, hvorfor ventede jeg med at gå til lægen! Så nu går jeg til fys...og jeg skal da lige love for, at hun kan både trykke RIGTIG HÅRDT og KNÆKKE til den store guldmedalje ! Jeg må godt løbe, siger hun...og jeg mærker heller ingen smerte når jeg løber..nok fordi at hjernen ligesom slår fra (forstå mig ret, dem som også løber, kender nok til det). Men når jeg går, så kan jeg tydelig mærke det...også når jeg skal rejse mig op fra siddende stilling... Nu har jeg så valgt at sygemelde mig fra i dag og resten af ugen ud...og så håbe på, at lidt aflastning kan speede heldbredelsesprocessen lidt op ! Gider ikke ha' ondt mere !
Dette LO er lavet for et par uger siden. Billedet er taget til min nevø Bertrams barnedåb. Bertram er selvsagt ikke med, det bette pus, men storesøster Freya, Jonas, Simon og drengenes to andre kusiner, Sille og Titte, hyggede sig rigtig på legepladsen.

Jeg har prøvet at gøre det let og luftigt og forårsagtigt...for det var sådan en skøn forårsdag !
Da jeg nu er hjemme de næste par dage, kunne det jo være, at jeg skulle prøve at komme i scrappe-mode igen !
Tak for besøget :O)

7 kommentarer:

  1. super lækkert lo du igen har lavet :)

    SvarSlet
  2. Surt surt med din ryg, din stakkel. Håber det hjælper i løbet af ugen.
    Efter dit besøg idag er jeg sikker på du kommer igang med at scrappe igen. Lyder som om du har fundet nogle dejlige billeder frem.
    Det er bare et totalt skønt forårs LO. Dejligt billed og skønne farver.

    SvarSlet
  3. øv hvor træls, sådan noget skidt at have fået.... håber at din sygemelding hjælper på det... øv øv øv.....

    Men et skønt LO, du så har fået lavet for længe siden... du er altså super til at finde på titler...

    God bedring til dig, håber snart at du er ovre det hele...

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  4. Skønt LO - især dine søde blomster lægger jeg mærke til - du kan bare noget med det doodling...

    SvarSlet
  5. Jeg kan godt dit Lo. det nemmelig blevet rigtig forårsagtigt
    Jeg håber fysen får has på din dårlige hofte

    SvarSlet
  6. Jamen dog sikke da noget. Jeg håber at det går bedre med dig. Du burde have en blokade for både scrap OG din ryg..jeg håber at du får gang i begge ting igen :o)
    Det er et rigtig sødt layout du har lavet. Jeg kom til at smile ved navnet Titte for det havde jeg den dejligste dukke der hed som lille :o)

    SvarSlet
  7. Stakkels dig - håber snart du er ok igen. Og det ER blevet skønt forårsagtigt dit LO. :)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer