fredag den 2. maj 2008

Award og den 6.

Ihhh, jeg har modtaget en sød lille award af *charlotte*....TUSIND TAK for den, Charlotte ! Den skal hermed gives videre...men da det er svært at finde hele 5, som endnu ikke har modtaget én..så vil jeg her "nominere" 2 personer...
Maribi, fordi det er SÅ skønt, at du lod dig overtale til at "prøve" scrapbooking...og du er bare SUPER GOD og herlig at scrappe sammen med
Conny/"Kom så igang", fordi dine hverdagsbilleder er skønne at kigge på....og får mig "ned på jorden" igen.
Her er så det 6. LO ud af "6 stk. om dagen". Af en eller anden årsag kunne jeg ikke finde billedet hverken i min pc eller på kameraet. Kan det mon være, at jeg er kommet til at slette det....sammen med de billeder, som Steen havde taget af et eller andet hus, hvor indækning og tagkonstruktion var meget vigtig...og hvor han havde været inde for at spørge ejeren om lov til at tage disse billeder ? Hmmm..jeg var altså ikke populær dér ! Men det er jo hvad der kan sker, når man bruger et digi kamera...jeg er nok lige lovlig hurtig til at tømme det...der skal jo være plads til scrapbilleder, ik :O)
Disse billeder har jeg haft liggende m e g e t længe ! Og det turkis karton også. Vi taler om over et år. Men da Maribi og jeg holdt scrappedag, kom de endelig frem...efter let pres fra Maribi :O) Og jeg måtte simpelhen lifte et af hendes LO'er, for ENDELIG fandt jeg en opsætning, som matchede mine billeder.
..synes, at man ligefrem kan mærket suset i maven, når jeg ser på det første foto af Simon ! Se, hvor han suger maven ind og holder vejret, i bar forventning om vandet der om lidt vil omslutte hans lille krop ! Man forventer jo altid "det kolde gys"...også selv om poolen er opvarmet.
Nå, men jeg burde egentlig ikke sidde her...vi er jo igang med at male køkkenet og entreen. Dvs. køkkenet fik vi malet færdigt i går...og næsten alle fodpaneler og dørkarme...men de er bare 100 år om at tørre ! Derfor er mand nu oppe i trælast og hente pæle og brædder til 4 stk. plantekasser...så der er lige nogle meter træ, der skal males...så kommer jeg da heller ikke til at kede mig i dag :O) God dag til alle !

8 kommentarer:

  1. Hmmm... ved ikke lige hvad det 6 Lo er og 6 stk. om dagen????? skal du lave 6 LO's hver dagi 6 dage eller????? jeg er helt tabt ...lol...

    men super skønt Lo, godt du har liftet opsætningen, det ser nemlig rigtig godt ud...og karton er som hevet ud af vandet...

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  2. Super lækkert lo, skønne farver og ser godt ud med det gul/orange sammen med tyrkis, flot

    SvarSlet
  3. Wow, elsker det LO!! De farver er så vovede og SÅ fede sammen!!!

    SvarSlet
  4. Mange tak den Award du har givet mig den er jeg meget glad for, da jeg er forholds hvis ny her på bloggene.Det er igen nogle flotte Lo du har fået lavet

    SvarSlet
  5. lækker lækker lo du igen har lavet :)

    SvarSlet
  6. Sikke et par fede billeder! Og jeg giver dig ret..man han næsten mærke gyset og krilren i maven.
    Hvor var det godt at Mariebi kom forbi for det layout er da SÅ flot. det er vildt godt fundet på. Specielt med den orange - den havde jeg ikke tænkt på tror jeg.

    SvarSlet
  7. Arrrjjj hvor er det LO bare super godt. Den blå farve er helt perfekt til poolbilleder - og sikke nogle herlige billeder. Godt fanget af fotografen ;-)
    Lækkert!!!!

    Rigtig god weekend til dig.

    SvarSlet
  8. WAU atter et super LO fra din hånd - og sød knægt med badehætte...Ih, jeg er helt misundelig på alle de fine Layouts du får lavet...Hvilken farve blev køkkenet ???

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer