fredag den 18. april 2008

Pip & Pus

Sikken dog en herlig fredag ! Bededag og FRIDAG ! JUBIIIII ! Og vejret viser sig jo fra den allerbedste side...så derfor måtte jeg snige mig ned til computeren, for Steen og drengene er i fuld sving udendørs :O) Men nu er det altså for længe siden, at jeg sidst postede noget på min blog...ja faktisk i det hele taget beskæftiget mig med min yndlingshobby scrap...ved ikke lige hvorfor jeg ikke har scrappet noget som helst, siden Ryslinge...for mange scrappe indtryk ? Underligt ! Men jeg har heller ikke nogen billeder at scrappe med, synes jeg....sikkert også en af grundene. NÅ...MEN i dag får jeg så lige lagt det LO ind, som jeg havde med til skitsekonkurrencen i Ryslinge. Farverne snyder her...for de er skarp lilla og lime ! Skøn farvesammensætning, synes jeg.
Her vover jeg så at vise et LO af min lille nevø, Bertram...det er nemlig en dåbsgave til på søndag...men jeg regner ikke med, at min svigerinde har tid til at kigge på min blog :O) LO'et er sat på et lærred og derefter i en svæveramme.
Nu er det så meningen, at jeg vil lave et Cris Cros (eller er det Kris Kros?) kort til lille Bertram as well. Jeg fik jo set hvordan det laves, af Cowgirl i Ryslinge...kan jeg helt huske hvordan...næhhh (demens light)...så jeg må hellere surfe rundt og finde "opskriften". Har tænkt, at det skal laves af det samme papir som det på LO'et. Det var lige lidt her fra Midtsjælland aaa ! Kan alle nu ha' en rigtig skøn dag...og weekend :O)

11 kommentarer:

  1. Naaah ikke helt fridag før nu ;D...det øverste LO er super flot!!..en fed farvesammensætning du har brugt :)
    Der ligger en vejledning til criss cross-kort på TSC-forum i en eller anden tråd - hvis du ikke er faldet over én endnu :)

    SvarSlet
  2. Jep, mener at det var et af dem jeg beundrede i Ryslinge, men det må være som du selv skriver, farverne der gør det... Men et flot resultat du har fået ud af skitsen.....hmm...måske jeg skulle få mine uploadet....

    Ajjjj...havde jeg vidst at du havde fået undervisning i criss cross-kort, var jeg straks kommet ned i jeres ende...Øv...nu må jeg vente til oktober...

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  3. Dejlig høre fra dig igen Flot LO.du har lavet af Bertram og selvfølig også det andet Lo. du har lavet

    SvarSlet
  4. Super, super, SUPER flotte LO's...
    Rigtig flotte farver og flotte opsætninger...

    SvarSlet
  5. Wau de er gode Christina og lille Bertram er en skøn bette knægt. Håber du har fået lavet Criss Cross kortet - ellers mailer du bare...og til dig kære Betina - du kigger da bare forbi gården inden oktober, så skal du få specialundervisning...

    SvarSlet
  6. wawwww så super skønne loer du har lavet :)

    SvarSlet
  7. Sikke et flot layout du har lavet. Lilla og limegrøn er flot sammen.
    Super gave du har lavet der. Den bliver de helt sikkert glade for :o)

    SvarSlet
  8. To lækre ting du har lavet. Fed farvesammensætning på det første og lækker opsætning. Synes det er cool at alle billeder er i sort/hvid - det er et meget "rent" LO og er skønt at se på!
    Og din lille nevø er da bare kær. Det er en flot gave, du kommer med. Skønt billede. Jeg er sikker på, at forældrene bliver super glade for at modtage den.

    Skønt at se nyt på din blog. :-) God weekend.

    SvarSlet
  9. Lækre layouts du har lavet! Lilla og limegrønt sammen er rigtigt flot! Jeg er sikker på, at de bliver meget glade for Lo'et i rammen!

    SvarSlet
  10. Det er bare nogle lækre LO's du har lavet. Skønne billeder af Jonas, og godt du valgte sort/hvid, passer perfekt.
    Nu må se at få tid til noget seriøs scrap igen:-))

    SvarSlet
  11. Super flotte LO´s. jep, så dit LO i Ryslinge og giver dig helt ret i, at de farver bare er SKØNNE! og flot brug af skitsen også!
    Ja, begge LO´s her er så flotte!

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer