tirsdag den 22. april 2008

Mit 1. Cris Cros kort...

...lavede jeg til min nevø, Bertram. Han blev nemlig døbt i søndags. Jeg brugte samme papir, som også er brugt til det indrammede LO. Nu fandt jeg så ud af, at når man kun ligger inde med 30x30 papir, ja så bliver kortet jo ikke så stort...men pyt...det var i al fald sjovt at lave og resultatet tilfredsstillende.

Næste kort er allerede planlagt...der venter en konfirmation d. 1. juni....i Tyskland...og skal skrives på tysk (gisp), så jeg må hellere finde den Tysk-Danske frem :O) Det var lige meget kort herfra....hvor der STADIG IKKE bliver scrappet !? Til gengæld får jeg læst og bagt til den store guldmedalje....men jeg savner at scrappe og kan alligevel ikke få snøvlet mig igang...men det kender I andre garanteret også til...eller hva'?

9 kommentarer:

  1. Super sødt kort i dejlige farver og kært med uglen

    SvarSlet
  2. Uhhhha, ja det med at have lysten til at scrappe, men ikke rigtig kunne finde ud af det - det kender jeg al for godt!

    Virkelig lækkert kort! rigtige drengefarver!

    SvarSlet
  3. Jepz det kender vi nok allesammen - men det kommer heldigvis igen før eller siden ;)
    Et rigtig sødt kort du har fået lavet - dem kan du jo roligt lave nogen flere af :)

    SvarSlet
  4. super lækkert kort du de rhar fået lavet :)

    SvarSlet
  5. Sikke dog et super flot kort! Meget, meget sødt og med lækre farver! Tror også snart jeg må forsøge mig på cris cros kort. :-)

    SvarSlet
  6. Sikke et sødt kort. Det er virkelig lækkert. er det svært at lave cris cros kort? jeg vil nemlig gerne lave nogle som takkekort.
    Ja det tyske er ikke noget problem her da jeg taler det på arbejdet hver dag så sig til hvis du får problemer :o)

    SvarSlet
  7. Flot kort fotte farver og en sød lile ugle

    SvarSlet
  8. IH hvor er det blevet fint LaChris - jeg glæder mig til at se flere fra din hånd. Skønne farver - håber Bertram blev glad for det.
    Nu du så har lavet det første - så er du vel også blevet bidt og skal straks lave et par stykker mere ikke sandt ???

    SvarSlet
  9. Flot kort og gode farver. Har faktisk selv uglestemplerne og fik lige selv lyst til at lave et : )

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer