tirsdag den 29. april 2008

Mine små drenge

...ak, ja...det var dengang...som tiden dog går. Jeg har fundet nogle billeder af drengene frem, fra da de var nogle små pus. Det første billed her passede jo bare helt perfekt til Sassafrass Lass' nye papir :O) Se lige, hvordan den lækre trævæg bare matcher den lille bambi ! Det er også et lift fra Mariannes(scrap cat) blog..hun har også brugt et "sovebilled" af Nynne sammen med dette papir....det kan næsten ikke være andet, vel ?

Her er så lille Simon med en lang næse...godt lakket til og "fornølet" :O) Her har jeg brugt et (hvad Maribi ville sige) (tis)gult stk. karton og udklip også fra Sassafrass Lass' nye serie. Bogstaverne er såmænd fra NETTO..skønne babyblå glimmerbogstaver...med Æ Ø og Å !!! Dejligt...dem har vi ikke for mange af !
Jeg mangler stadig at oploade et LO fra "de seks om dagen"..men jeg kan ikke lige finde det...hader når det sker :O) Altså finde det i min pc.... Det må blive en OMMER. Har også fået lavet et skønt is-LO og et LO fra skiferien...nå, men de kommer på i løbet af de næste dage. Nu har man jo snart en lille ferie..har nemlig taget en fridag på fredag..og mandag også, da Simon skal ind og ha taget røngten af ryggen. Her i "ferien" skal vi ha malet køkkenet og entreén..og måske også få lavet noget i haven...mand er dybt skuffet over, at vi ikke skal på camping..men da der ikke kommer nogen og ordner hus og have når vi er afsted...ja, så må vi for en gangs skyld hellere blive hjemme..basta. (bare man dog havde tilmeldt sig "Ønskehaven" og "Fra skrot til slot" !!!)

9 kommentarer:

  1. Det er nogen super flotte LO'er - som sædvanlig :)..især det øverste "Drømmeland" er bare dejligt :)
    Håber I får en go' ferie - selvom du altså ikke lige er med i "fra skrot til slot" GG..
    Der ligger en lille "ting" til dig på min blog ;)

    SvarSlet
  2. super flotte loer der bare er såååå søde i farver og billeder

    SvarSlet
  3. Totalt nuttede LO's af de små søøøøde drenge.Tisgult eller ej, skøn opsætning:-))
    God fornøjelse med køkken og have, skal vi slet ikke scrappe??? SNØFT

    SvarSlet
  4. Skønne LO'er og ih, hvor ville man gerne lige have 5 min. med dem igen - i den størrelse - nuttede er de !!!
    Kan høre på Maribi du skal til at svinge malerkosten i køkkenet - held og lykke - husk at tage billeder...

    SvarSlet
  5. De er flotte dine Lo'er.Jeg synet det øverste det meget fantasifuld det må være drømmende

    SvarSlet
  6. Jeg er bare helt vild med det der Bambipapir. Og du har så evigt ret, et sovebillede er perfekt til det.

    SvarSlet
  7. Superflotte layouts du har lavet. De er supersøde og med flotte overskrifter.
    Held og lykke med alle projekterne i ferien... også selv om i ikke kommer på camping. I bliver sikkert glad for det bagefter :o)

    SvarSlet
  8. Hvor er de bare skønne begge to ;o) Er vild med overskriften på det nederste LO ;o) Rigtig god ferie - lyder til, at I får travlt....

    SvarSlet
  9. Det er to rigtigt skønne LOs du har fået lavet. Jeg elsker bare Sassafras Lass arkene (venter på at få dem hjem fra USA).
    Synes du har klaret at bruge arket med bambien super godt! Dejligt LO! Og det andet, hvor han er noget så "fornølet" blev super cool med det forskellige udklippede pynt.

    Rigtig god forlænget weekend!
    .... og pssssst! Kig over på min blog, der ligger noget til dig. ;-)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer