søndag den 6. april 2008

God plads og penge med hjem...

Se lige, hvor god plads der var i bilen ! Maribi og jeg på vej til Ryslinge og Scrap Convention....der var god plads...så ærgeligt at du ikke kunne komme med, *charlotte* ! Jeg må jo indrømme, at det var første gang, at jeg skulle køre over broen...altså med mig selv bag rettet. Nu er jeg sådan lidt en kylling, når det handler om at køre på "ukendte" veje...men jeg tog mig selv i nakken, for det kan ikke være menigen, at en voksen kvinde der har haft kørekort siden...øhh...89...ikke "tør" køre hvorsomhelst. Og det gik jo selvfølgelig som smurt i olie...og lidt blod...for jeg kom altså til at nakke en fasan på turen derover :O( Og der var næsten heller ingen problemer med at kommen igennem brobommen....jeg skulle bare vende kortet den rigtige vej jo...og ha sikkerhedsselen af, for at kunne strække mig halvt ud ad vinduet...NO PROBLEMS ! Og må jeg i denne anledning, sende de varmeste tanker til Garmin...tak for alle dine informationer..også den der "beregner ny rute-beregner ny rute-beregener ny rute".
Nå, men det var jo alletiders dag i Ryslinge. Endelig fik jeg hilst på Cowgirl...og selvfølgelig mange andre. Det var altså herligt at få sat ansigt på alle Jer scrapkvinder ! For man må jo nok sige, at der er ikke mange af os, der helt ligner vores avatar i virkeligheden ! Jeg fik i al fald en skøn kommentar med på vejen fra Fru Scrap : "Hvor er jeg glad for at se, at du ikke er skæv i hovedet i virkeligheden!" HA HA HA hun syntes at jeg ser helt skæv ud på mit profilfoto...OK OK..men det er sq altså svært at tage et billed af sig selv...af en eller anden grund, kommer mit hoved altid til at sidde sådan lidt på sned....
Jeg fik også shoppet derovre...men ikke brugt alle pengene !!!! GISP jo, det er rigtig nok ! Jeg havde simpelthen penge med hjem ! Men de røg også direkte tilbage i min spar-ko...der kommer jo også Scrap-a-Mania ! Scrappet fik jeg da også...en lille smule...det blev til dette LO:


Fotoet er meget mørkt...men det er Steen og Simon der sidder foran en lille grill og laver skumfiduser. Billedet er taget da vi var i sommerhus i påsken. Som man kan se, havde jeg Cirkeline med til Fyns land.
Og for ligesom at gentage cirklerne og finde på noget der indikerede skumfiduser...så fandt jeg på toilettet en tom toiletrulle (den stod pænt på papirbeholderen, vil jeg lige sige) og tænkte straks, at så havde jeg det perfekte stempel ! Paprullen i en gang hvid hobbylak...og så havde jeg mine "skumfiduser" !
Jeg kører gerne til Ryslinge igen...for det var et rigtig godt arrangement. God plads ved bordene, god mad at købe og fine præmier...som jeg altså ikke vandt nogen af. Tak for en skøn dag og tak fordi du gad læse med :O)

10 kommentarer:

  1. Ja selv tak Christina - jeg var bare så glad for endelig at kunne give dig en krammer. Undskyld jeg ikke sad så meget ned - men jeg var jo ude og samle alle dine kiks op !!!! Hils Maribi

    SvarSlet
  2. Havde du penge med hjem igen???! hvad gik der galt? :o)
    Det lyder som om i har haft det rigtig sjovt både med broen og blodet..

    SvarSlet
  3. Det lyder som om at du havde en rigtig dejlig dag, godt gået at du fik mod til selv at køre. Kreativ idé at bruge en toiletrulle som stempel.

    SvarSlet
  4. Tak for sidst, det var rigtig hyggeligt lige at få hilst på....plejer ellers ikke lige at være den der hopper på folk...men var lige i stemning...LOL...

    Desværre ses vi ikke til SAM, havde ellers planlagt at nu skulle det være... men de har lagt det der hvor der er husflidsmesse...øv øv øv....

    Hold da op hvor havde i meget plads i bilen, vi måtte nærmest hoppe på vores...fnis...men vi jo så også 5, + at vi havde bud me fra 3....så det var nok derfor...

    Super at du nåede at lave noget...det var mere end jeg gjorde...sjovt lo iøvrigt...

    Knuz fra Betina

    SvarSlet
  5. Godt at du overvandt angsten for den store bro. ;o)
    Penge med hjem - ja, det havde jeg også. Manden kunne så bare konstatere, at det nok var et tegn på, at jeg havde haft RIGTIG MANGE penge med derned....

    SvarSlet
  6. Ja, jeg synes også det er totalt ærgerligt, at jeg ikke var med - og når jeg nu ser bilen med såååå meget plads i, ja så kunne jeg jo sagtens have sneget mig med ombord. :-)
    Det lyder til at dagen var helt super! Og helt vildt at du har penge med hjem!! hehe.
    Rigtigt fint LO du fik lavet. Synes det blev cool med "toiletrulle-cirklerne" rundt om titlen!

    SvarSlet
  7. Tænk, hvor flot du fik lavet et HELT LO på hele dagen ! Og hvorfor bruge penge på alle de dyre stempler, når man kan hente dem gratis i de tilstødende lokaler !?
    Jeg hader også den bro, har kun eeeeen gang kørt over den selv, og det var bare klampen i bund og så deruda'

    SvarSlet
  8. Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV de Plasma, I hope you enjoy. The address is http://tv-de-plasma.blogspot.com. A hug.

    SvarSlet
  9. Kan høre du har haft en hyggelig dag.Jeg kan godt lide, at du siger, at når du har et kørekort, så også køre over broen.

    SvarSlet
  10. Genialt med det toiletrullestempel :-)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer