fredag den 25. april 2008

6 stk. om dagen...

...og her taler vi ikke om frugt, men om LO'er !!! Det var nemlig hvad der kom ud af at sidde den heeeele lange dag og scrappe sammen med Maribi. Uhhh, det var bare SÅ skønt, atter at komme igang med scrapperiet :O) Her kommer så de 3 af LO'erne...resten skal lige fotograferes om...
Et ganske enkelt LO om ungerne der gør cyklerne forårsklar. Blomsterne og sommerfuglen er nogle skønne rub-ons, købt i Ryslinge. Jeg bruger for tiden at lave en sort ujævn ramme om mine LO'et...det ses også på de efterfølgende LO'er...
Her er så et LO med billeder fra vores anemone-gå balance-tur, sammen med Mormor. Jeg har tegnet om nogle af personerne, for at skabe bevægelse i billedet...det giver sådan en sjov tegneserieagtig effekt.

Det sidste i denne omgang, er et 20x20 til min mors mini(?)album, som jeg gav hende i julegave. Meget enkel og hurtigt at lave...og det giver mig lyst til at gå igang med et "rigtigt" minialbum..ikke at jeg tror, at minialbums altid er hurtige og nemme at lave..har da godt nok set nogle herinde, som er fyldt med alskens lækre detaljer og hvor der virkelig er kælet for det !
Det var lige et kvikt show off herfra mig...jeg ønsker alle en rigtig god weekend..og takker for besøget :O)

10 kommentarer:

  1. Ihh hvor er de fine.
    Især "Sjov Anemone Skov" er jeg vild med.
    Kan godt lide farverne, det at du har tegnet rundt om på billederne osv. :)

    Dejligt at du havde en god scrappedag - 6 LOer er da fint.

    SvarSlet
  2. wawww og wawww hvor er de dog super flotte, lækre detaljer og opsæt på dem alle, super flot :)

    SvarSlet
  3. Hold da lige op som du har været flittig!! :)..den idé med at tegne omkring er da bare super - gi'r en fed effekt..og forresten er det flotte LO'er alle tre :)

    SvarSlet
  4. Superflotte layouts du har lavet og hold da op. 6 stk?? det er vildt,
    Det ser supergoft ud med den kant du har lavet på layoutene. det vil jeg huske :o)

    SvarSlet
  5. Jeg kan godt lide de lo du har fået lavet.Det giver en god effekt, når du tegner rundt om personer.

    SvarSlet
  6. "Midgårdsormen" har vi også gået på. Den var SJOV - og jeg synes det er fedt, at de har lavet sådan en lang balance-gang-ting derude i skoven!
    Skønne LOs du har lavet. Dejligt med forårsbilleder. Og så synes jeg det er smart, som du har taget et billede "igennem" et cykelhjul og sønnen bagved. Herligt! Og det LO med Sjove anemone skov er for sej med de tegnede "skygger". Sjovt fundet på.
    HÅber du nyder weekenden og det gode vejr!

    SvarSlet
  7. 6 stk.... gulp.... det kommer jeg vist aldrig til at leve op til....

    Er også helt vild med at du har tegnet bevægelse på dine fotos.... og modigt et det også... respekt... titlen er også bare fed...

    Ja, og doodle i kanten ser vildt godt ud.... så pyt da med at man får lavet flere af dem.. det er vel også sjældent at de kommer til at sidde ved siden af hinanden i albms...

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  8. Lækre og rigtig forårs LO's. Sikke osse et super flot CrissCross kort du kar lavet, lækkert lækkert

    SvarSlet
  9. Super lækre layouts med mange fine detaljer

    SvarSlet
  10. Jeg tror jeg skal stå noget tidligere op - hvis jeg skal være lige så hutig som dig - men nu fik jeg da konfirmationsalbummet færdigt og der er jo også kun en uge til.
    Superfine LO'er du atter engang har fået lavet. Jeg glæder mig til at se de sidste.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer