tirsdag den 1. april 2008

1.april...er det derfor, at min blog ser sådan ud ?

Hmmmm...lagde godt mærke til, at min blog ikke lignede sig selv, sidst jeg var en hurtig tur indenom ! Tænkte, at det må jeg lige få fixet på det tidspunkt. Og da jeg ikke er på job pga. noget der kunne minde om min mands aflagte influenza, så kunne jeg jo lige fixe det i dag. MEN MEN MEN...det KAN JEG IKKE ! Lige meget hvad jeg prøver, så kan jeg ikke få Titlen til blive stor igen og få billedet til at fylde hele bjælken ud ! Og selve skriftstr. i indlæggene kan jeg sq heller ikke få lov at ændre. SÅ....har DU en løsning...har du også været ude for, at din blog ændre udseende..så modtager jeg gerne info herom.
LO'et som jeg har lagt på i dag, ligger også i The Scrap Cat's galleri, da den deltog i månedens udfordring, som var et blind-lift. En herlig opgave...det er jeg frisk på en anden gang.
Da jeg sad og scrappede dette LO, spurgte Simon mig : "Mor, hvorfor laver du scrap med en dreng vi ikke kender?"
Hmmm, jo, kender godt det med, at man ikke kan genkende sig selv nogen gange :O)
Tak for besøget og ha' en god dag...uden for mange Aprils Nar...

11 kommentarer:

  1. Hvor trælst da - men det må være Css-formatteringen den er gal med.
    Formoder at du ikke selv har rodet i at rette i temaet, men ellers så prøv at skift tema og se hvad der sker - og vælg det gamle igen bagefter.
    Det er desværre mit bedste bud i farten.

    SvarSlet
  2. Wee..jeg kan sq læse det uden briller idag ..LOL..
    Det ser godt nok underligt ud - jeg har ikke haft samme problem..ikke endnu da.

    SvarSlet
  3. LOL hvor er den historie om Simon, som ikke kan genkende sig selv god hi hi. Og hvor er det et sødt billedede. Den rubon kommer bare rigtigt til sin ret på det LO.

    SvarSlet
  4. åhhh, så super skøn lo du har lavet igen :)

    SvarSlet
  5. Var det ikke aprilsnar du lavede med dine blog læsere.Det tro jeg.

    SvarSlet
  6. hvor er det bare et sødt layout. jeg er helt vild med den enkle stil. Det ser SÅ godt ud :o)

    SvarSlet
  7. Sødt og enkelt LO....hvor sjovt med den partyhat...uhhh.. det er altså ikke nemt med de blindlifts... ;-) Hvor godt at han blev foraget over at du scrapper fremmede drenge..LOL...

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  8. Super lækkert LO med masser af "white space"! Sjovt at han ikke kunne kende sig selv og blev forarget over, at du scrappede en fremmed dreng!

    SvarSlet
  9. Din bjælke kan jeg ikke hjælpe dig med - jeg har jo ikke engang forsøgt at lave en til mig selv endnu. Men dit LO - det er super flot - dit stempel/doodling er skøn og så den lille hat over knægtens hoved - jeg håber du tager nogle af alle dine LO'er med til convention så man kan se dem IRL

    SvarSlet
  10. hehe - sikke et sødt billede - og sjovt, når de ikke genkender sig selv. Synes dit LO blev super flot. Dejlige farver og herligt med det forskellige pynt.
    Har ikke haft dit problem med blogger - så kan desværre ikke hjælpe. Håber du finder ud af det. :-)

    Rigtig god bedring!! ... fra mig, som selv er hjemme idag pga. barn syg (mellemørebetændelse). Hmmmm.

    SvarSlet
  11. Det er bare et vildt skønt LO. Herlig pynt, sjov titel og dejlig ennkelt LO.
    Kan egentlig godt forstå Simme ikke kunne kende sig selv:-))

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer