lørdag den 15. marts 2008

Produktiv fredag aften....

Sååååå fik jeg has på endnu en udfordring fra den søde Maribi ! Denne skønne skitse mailede hun til mig i sidste uge...og det blev så først i går, at jeg fik den lavet. Og hvilken dag i går..eller aften, må jeg vel hellere sige. Jeg pakkede alle mine sager og kørte op til hende kl. 18.00...og kørte først hjem kl. 00.30..eller var det senere ? Vi scrappede og scrappede og scrappede. Marianne fik også lavet den udfordring som jeg havde givet hende...så tjek hendes blog og se, om hun også har fået oploadet den :O)

...og da jeg var færdig med den...det tog da "kun" over 3 timer...afbrudt af lidt XFactor, chokolade og cola indtag (tsk tsk)...så syntes Marianne åbenbart at jeg dovnede den (neeeej, jeg var da slet ikke træt efter min første 8 timers dag på Plejeren)..så sagde hun: Og næste udfordring er at du skal lave et LO på under 45 min. Det kom der så denne her ud af :

Det er måske ikke helt til at se det på fotoet, men Simon har stablet jeg ved ikke hvor mange lakridser på højkant i munden ! Skøre unge :O) Opsætningen er et lift fra sidste måneds svenske scrapmagasin. Et mix af papir, orange hobbylak, bånd, brads, knapper, filt blomst og sommerfugl, klips, penne og bogstaver. Vildt men sjovt !
I morgen står den på total afslapning indtil fredag...og forhåbentlig en masse nye billeder at scrappe med ! Så inden scrapsager inden for rækkevidde...indtil på lørdag (GISP!)
Rigtig god påske til alle !


14 kommentarer:

  1. Super gode LOer du fik lavet igår. Herligt billede af din søn med alle lakridserne. God påske til dig

    SvarSlet
  2. Som altid er de bare hamrende lækre!! Er helt vild med det runde Lo - den ville jeg nok have haft svært ved at lave....

    SvarSlet
  3. Det lyder til at i har haft en rigtig hyggelig fredag aften..
    Flotte layouts du har lavet. jeg er faktisk mest vild med den du har lavet på 45 min! den er sådan helt freestyleagtigt og i fede farver :o)

    SvarSlet
  4. Jeg synes helt klart det øverste LO var de 3 timer værd. Det er bare blevet så smukt. Sikke en kontrast der er imellem de to LO's. Men de er skønne begge to.

    SvarSlet
  5. Du har da været produktiv - godt du bli' holdt igang *G*
    Det runde LO er superflot!!..tror jeg ville ha' meget svært ved at lave den facon :)

    SvarSlet
  6. Nøj, det runde er flot og idérigt: de bukkede blomster, teksten, overskriften, som selvfølgelig må være italiensk, prikker og syning, og farven grøn er lige mig. Super-duper LO. Tror lige jeg lifter en dag...
    la Chris-LO'er sjovt, ha-ha laChris over det hele !

    SvarSlet
  7. Super flotte LO du har lavet, det lyder som i har haft det hyggeligt.

    SvarSlet
  8. Rigtig flot løsning du har lavet på udfordringen. Det er nogle dejlige farve du har brugt :-)
    Nu er jeg jo en laaaangsom scrapper, så jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har lavet et LO på 3 timer... og det er da aldrig lykkedes mig på 45 min!!! :-)

    SvarSlet
  9. Hvor er det nogle flotte loer og rigtig sjovt det med lakridserne i munden, super opsæt og dejlige farver

    SvarSlet
  10. Super lækker skitse, en skal jeg helt sikkert prøve at scrappe...dit LO efter den er bare SÅ skønt! Hehe og de 45 min LO er altså bare for godt! Perfekt billede, med det helt rigtige papir og GENIAL overskrift! Rigtig godt gået!

    SvarSlet
  11. NØJ hvor blev den flot, den du har lavet efter den runde skitse!! Utroligt lækre farver og pynt - det hele passer så perfekt sammen! Og sikke søde billeder af den lille mand. :-) .... Jeg siger det igen: "jeg vil også eje en cirkeline" ... du får da brugt den maks!! Det er fedt.
    Og søn af Lachris-LOet er altså så herligt. Jeg grinede da jeg så billedet. Lækkert at det er lidt vildt og farverigt!
    Rigtig god påske til dig!

    SvarSlet
  12. Jeg er meget imponeret over det flotte resultat du har fået ud af den runde skitse. Da jeg så skitsen tænkte jeg AUGHHH - den er umulig at lave, så den ser godt ud. Men din er simpelthen bare SÅ god!

    SvarSlet
  13. wawww og wawwww sååå lækre loer du har lavet :)

    SvarSlet
  14. Søn af LaChris - du er altså bare for sjov Christina. Dejligt at læse I alle havde en god tur trods den manglende flimmerkasse.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer