onsdag den 5. marts 2008

Pause...

Endnu et herligt foto af Simon. Her har han smidt skiene og ligger og gumler på en TWIX :O)
Skøre unge ! Fotoet er ikke knivskarpt, da det er taget med Steens mobil..men brugbart...fordi det er MIT barn der er på :O) Jeg har brugt tags fra et BG ark, forskellige chipboardbogstaver, som er malet med hobbylak og fået lidt glimmer på...Ja...og jeg manglede igen et "e", så denne gang kom det til at se sådan her ud...nød lærer nøgen kvinde osv.
Ha' en skøn dag og tak for besøget.

12 kommentarer:

  1. Skønt LO og denne gang har jeg hæftet mig ved din håndskrift som bare er så fin - den skal du bruge noget mere - dejlig knægt og skønt LO

    SvarSlet
  2. Super skønt LO. Og hvilken sej gut - det er godt nok flot klaret!! Smart måde du har brugt tags´ne på, det ser vildt godt ud, og dejlige farver også. Ja, vil også lige nævne din håndskrift - brug den da noget mere på dine LO´s, det ser rigtig godt ud :-)

    SvarSlet
  3. Flot LO - fedt med de forskellige bogstaver :)
    Og st billedet ikke er knivskarpt er ikke det væsentlige, sådan er der jo mange af de bedste billeder der er, og det er jo motivet der tæller :)

    SvarSlet
  4. Jeg melder mig i heppekoret...FEDT LO! Lækre farver, kanon opsætning og smuk håndskrift!

    SvarSlet
  5. Super-LO - igen-igen..... Men er nu lidt misundelig over den sne....

    SvarSlet
  6. Hvor er det skønt at se et tag LO. Tror vi er mange som har en pæn stak i skabet, men ikke lige har fået dem brugt. Tak for inspirationen.

    SvarSlet
  7. FEEEEEEEEED måde at bruge de tags ark på, som jeg af en eller anden grund bliver ved med at købe men aldrig får brugt!!! Skønt billede af din knægt og skønt LO

    SvarSlet
  8. Vildt lækkert. Jeg er vild med "rammen" rund tom billedet og farverne.
    Super lavet.

    SvarSlet
  9. wawww sååå super lækker lo du har lavet igen :)

    SvarSlet
  10. Super flot lo, skønne farver

    SvarSlet
  11. super flot LO og en rigtig smart måde at bruge tagsne på

    SvarSlet
  12. Vildt flot LO. Du er rigtig god til at få brugt dine tags, passer vildt god som ramme.Må lige som alle andre komplimentere dig for din skønne skrift

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer