fredag den 7. marts 2008

På øjemål...


Jeg er nu ikke heeeelt glad ved dette LO...at bogstaverne står, som havde de indtaget store mængder af Glüwein, irriterer mit virkelig ! Jeg var helt ædru da jeg stemplede :O) Nå, men det er der jo ikke noget at gøre ved nu...det har fået lov at indtage en plads i mit "Ski Album 08" alligevel.
Jeg har brugt gråt blingkarton, papirrester, hj.lavet snefnug, hvid acrylmaling, tegnet med sølvgrå gelpen inde i bogstaverne, to HS kongekroner (og de kom på, fordi området vi kørte i, hed "Hoch König"...og så fordi jeg syntes, at drengene var Kings of the Mountains.
Fredag...og Simon skal holde Pyjamasparty. Der kommer 3 drenge til overnatning. Den står på pizza, popcorn, Rom Mus fra bageren, slik, playstaion og film. GODT at vi har en underetage, hvor de kan boltre sig...og vi kan lukke døren og sidde i fred og fordragelighed oppe i stuen...håber jeg :O) I morgen må jeg tidlig op...jeg har nemlig lovet at bage amerikanske pandekager og boller, samt lave smoothies...MUMS ! Håber at Pakketrans kommer i dag med den projektor som Steen har bestilt...for så bliver aftenen da fuldendt ! Så kan ungerne nemlig sidde og spille og se film i kæmpeformat.
Rigtig god weekend til alle. Jeg har 2 scrappeprojekter jeg håber at få lavet i weekenden...en udfordring fra Mairbi (hun kom forbi med glimmerbogstaver i turkis, som stavede "DRØMME", små sikkerhedsnåle og orange filtsommerfugl...værsågo at gå i gang) og martskonkurrencen hos Scrap Cat.

4 kommentarer:

  1. Jeg kan nu rigtig godt lide dette LO. Jeg kan bevidne at du var ædru da du stemplede. Skønne farver i billedet, og som altid herligt med snefnug.
    håber du får lavet din udfordring færdig, er spændt på at se hvad du finder på:-))

    SvarSlet
  2. Jeg har også prøvet det der med de skæve bogstaver. Jeg har læst et tip om, at man kan placere stemplerne man skal bruge lige på bordet med stempelsiden nedad, og så sætte tape bagpå - gaffa eller anden stæk tape. Så vender man dem om og putter sværte på. Sætter hele mulivitten på LO'et, og tager tapen af stemplerne bagefter. Har dog ikke testet det med træstempler. Men det virker med skum og akrylstempler samt stempler på EZ. Lyder skønt med sådan en aften, hvor ungerne passer sig selv, når man først har serviceret dem med mad osv. Glæder mig til at se, hvad du får lavet.

    SvarSlet
  3. Det blev bare rigtigt meget herligt med de to kongekroner på deres hoveder! :-) hehe. Dejlige snebilleder og flotte farver du har valgt.
    ... hmmmm, hvis ikke det var fordi jeg skal ind i Dreampapers i morgen til heldags-crop - ja så kom jeg altså forbi til en gang pandekager og smoothies!! *slurp!*.

    Nu glæder jeg mig til at se hvad du får lavet ud af Maribis udfordring. :-)

    SvarSlet
  4. Rigtig sødt layout - jeg sys ikke det gør noge med bogstaverne.
    det lyder da som en hyggelig aften for drengene :o)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer