tirsdag den 11. marts 2008

Overskud...

...af bogstaver...og især Q, W, X mv. har jeg masser af. Det kender vi vist alle...(bare det dog var energi, for det har jeg ingen af i dag). Derfor var min udfordring til mig selv, at få dem brugt på en eller anden måde. Og her er så hvad jeg gjorde:
Et foto af Jonas foran Steen's den bærbare og en håndfuld "irriterende" bogstaver af blandet herkomst...grøn hobby lak og den gamle hæfteklamme....voila.
Og nu vil jeg kaste mig på sofen med den nye roman af Joanne Harris ("Chokoladeheksen") og forhåbentlig samle lidt energi til resten af dagen.
Tak for besøget :O)

11 kommentarer:

  1. Arrjjj hvor godt! Super måde at få brugt de irriterende ekstrabogstaver!! Denne ide tager jeg straks til mig, da jeg også har en del billeder af ungerne ved en pc-skærm!
    Det blev også rigtigt flot med malingen og den sorte baggrund!!

    SvarSlet
  2. Ahhhh... Send straks energi til KUA - hvis det altså lykkes dig at finde noget i Chokoladebogen...
    / Helle

    SvarSlet
  3. Flot LO!! med malingen og den sorte baggrund - og en rigtig fed idé med de overskuds bogstaver, der ellers bare ligger og irriterer :)....super billede af skærmtrolden :D

    SvarSlet
  4. Det er virkeligt flot, god ide.

    SvarSlet
  5. Hvor er det smart lavet. Jeg grinede lidt af overskriften på dit indlæg "overskud" for det ser Jonas bestemt ikke ud til at have :o)
    Fed idé med de overskydende bogstavet - det må jeg huske.

    SvarSlet
  6. Super måde at få brugt restbogstaver på, den ide' må huskes, flot lo

    SvarSlet
  7. HA - fed idé at bruge bogstaverne sådan...
    Flot LO...

    SvarSlet
  8. Hvor er det bare for fedt!! Det må jeg prøve ved lejlighed....

    SvarSlet
  9. Genialt! Super måde at få brugt de overflødige bogstaver på. Flotte farver du har brugt.

    SvarSlet
  10. Super smart, at bruge overskuds bogstaverne til en ramme, det ser rigtigt godt ud!

    SvarSlet
  11. God måde at få brugt raster af bogstaver på.Man skal jo helst have det hele med

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer