søndag den 2. marts 2008

Maribi udfordrede mig igen...

...og her ser du den skitse, som jeg skulle følge. Uhhh, det var godt nok en skitse som jeg aldrig selv ville ha' valgt !!! Det er jo en udfordring der vil noget :O)
...og her er så resultatet :


Det er desværre meget svært at se titlen og teksten, da jeg har brugt en lys blå gelpen.
Men langs hjertet står: Jeg elsker min dejlige hobby fordi...
og teksten fortsætter: ...den gør mig glad, gør andre glade, bevarer alle mine skønne minder, får mig til at slappe af, giver mig mulighed for at lære nye mennesker at kende...
Billedcollagen består af fotos der omhandler scrap.
Tak for udfordringen, Marianne.
Den var nu ganske sjov at lave :O)
Og så er Maribi færdig med "Den tis-gule" udfordring, som jeg gav hende..så gå ind og tjek hendes blog...hun har lavet et FLOT stykke arbejde !!!



10 kommentarer:

  1. Ojjj mand! Den skitse havde jeg ALDRIG klaret!! Hvor er det godt gået, at du fik lavet den. Super flot løsning!! Og det ser godt ud, som billederne er sat helt tæt sammen! Wow altså!! :-)

    SvarSlet
  2. Nøj, det har du klaret godt!! Den er jeg ikke sikker på, at jeg ville kunne have klaret...

    SvarSlet
  3. En super flot blogg, og nogle LO´s. Jeg mangler stadig at komme i gang igen efter laaaaaaaang tids pause.

    Hyggeligt at se en mere fra Hvalsø på bloggen.

    SvarSlet
  4. IIIH, det er bare SÅ flot. Skønne bånd og pynt. Lidt i stil med Elsie. Stort 13 tal fra mig:-)) . Vidste den ville være en udfordring for dig med alle de billeder, men du imponerer mig endnu engang søde.
    Præmien følger en af dagene.

    SvarSlet
  5. wawww og wawwww for en skisse, hvor er det utrolig flot det lo, det havde jeg aldrig kunne lave :)

    SvarSlet
  6. Wow hvor har du løst den opgave superflot! Vildt fed skitse, men den er sørme også svær!

    SvarSlet
  7. Flot løsning!! :)...den skitse var da osse en af de mere tricky ;)

    SvarSlet
  8. Hold da op en udfordring. Det er du sluppet rigtigt godt fra. Synes emnet er rigtigt godt. Er det en skitse hun selv har lavet? Eller hvor stammer den fra?

    SvarSlet
  9. Skønne udfordringer hende Maribi giver dig. Jeg var nok aldrig sluppet så heldigt afsted som dig - med den udfordring. FLOT klaret - den lifter jeg måske en dag for den er bare for flot

    SvarSlet
  10. Det synes jeg godt nok du har klaret til ug,en svær udfordring som er kommet til at se rigtig flot ud

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer