lørdag den 22. marts 2008

Man starter med noget og ender ud med andet...


...og det var netop, hvad der skete med dette LO. Lige inden at vi drog afsted til Marielyst, havde jeg lagt an til et LO. Fotoet og kartonen var lagt frem. Det samme var et revet stk. papir og "relax". Men jeg havde også skåret nogle firkanter af noget helt andet papir...det matchede det vinrøde i dynebetrækket og var småstribet. Desuden en udskået blomst i sort og råhvidt. Dér sad jeg så og flyttede rundt på det rigtig mange gange...uden at blive tilfreds. Jeg måtte så lade det ligge på køkkenbordet alt mens vi var i sommerhus. Hjemme igen kastede jeg mig atter over det...og endte ud i noget helt helt andet ! Og jeg er overmåde tilfreds med resultatet ! De tweedmønstrede fotohjørner og zigzag båndet synes jeg udtrykker flimmer på skærmen, de sorte knapper...knapper på fjernbetjeningen...og så kunne jeg ikke dy mig for at tegne antenner på hovederne af ungerne :O) Den blå og limegrønne går faktisk igen i de to gummiarmbånd på Jonas' arm og der er også blåt i dynebetrækket. Målebåndet er en rulle tape fra "Tiger"-butikken.
Desværre kunne jeg ikke deltage i dagens cypercrop...ÆV...MEN til gengæld mødtes jeg med en exkollega til en kop kaffe på RO's Torv...og det var bare SÅ hyggeligt!!! Dejligt at få snakket....jeg har savnet hende :O)
Slut for nu...skal op i køkkenet og gøre klar til Fondue...og jeg tror, at jeg skal ha lavet en lille scrap om netop det :O)
Tak for besøget !

9 kommentarer:

  1. Supert lo, enkelt og alligevel fyldt med lækre detaljer

    SvarSlet
  2. Rigtig flot layout. Jeg kender godt det der med at man har en idé i hovedet og så ender det ud i noget helt andet. Men dit resultat er super flot.

    SvarSlet
  3. Flot LO!! :)..den kender de fleste af os vist - det med at starte et sted og ende et helt andet, men det er jo det sjove ved det ;)

    SvarSlet
  4. Jeg synes, at det er blevet superflot!! Og jeg kender det godt - det med at starte med noget - og ende med noget andet.

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  6. Totalt lækkert LO, skønne skønne detaljer:-))
    Herligt med de gummibogstaver, hi hi.
    Tak for idag, blev vist til mere snak end scrap....

    SvarSlet
  7. lækker lækker, og super fine detaljer du også har med, god påske til dig og dine :)

    SvarSlet
  8. Hvor er det LO bare god humor. Synes det er så skønt, at du får scrappet alle de hverdags situationer. Tror snart jeg skal til at tage flere billeder af de ganske almindelige hverdagsting. Kan godt forstå du blev glad for resultatet.

    SvarSlet
  9. Det billede er som taget ud af hjemmet her. Tror jeg må lifte dette LO - i hvert fald titlen og de antenner på deres hoveder. Det er simpelthen så sjovt at du har tegnet de antenner! Herlig ide! :-)
    Skønne ting og sager du har brugt og lækkert baggrundsark!
    Lyder til i har haft nogle dejligt afslappende påskedage! Her har den stået på en masse arbejde, men har da nået noget familie-tamtam og hygge alligevel! :-)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer