onsdag den 26. marts 2008

Livret med talefejl...

Som jeg skrev forleden, så skulle vi ha' fondue...og jeg havde allerede et LO i hovedet. Det kom til at se sådan her ud:
Titlen var på plads fra starten...nemlig "Fondyp"...det er nemlig sådan, at Simon udtaler det. Og egentlig er det jo logisk nok...for sidder vi netop ikke og dypper maden ned i gryden !
Det var lige et lille indlæg herfra...mere bliver det ikke til i dag...er træt..var endnu trættere i går...job efter en herlig ferie....sov på sofaen faktisk hele aftenen i går...så NU vil jeg trave en lang tur med Snoopy...ellers er jeg da bange for, at sofaen overfalder mig igen :O) Og dér ligger Steen jo....syg er han...det stakkels stk. mand. Snot og feber...og han har det jo MEGET værre, end når jeg ligger syg :O) Så mig ud af huset, tak :O)
Tak for besøget og ha en god resten af dagen.

16 kommentarer:

  1. Den overskrift er da soleklar...
    God bedring til manden

    SvarSlet
  2. En rimelig logisk udtale, som da fortæller delvist hvad det går ud på :)

    Skønt LO - Orange er sådan en lækker farve.

    SvarSlet
  3. Tja det kan jo næsten heller ikke hedde andet ;D....Flot LO!! - super farver - og god bedring til ham den MEGET syge ;)

    SvarSlet
  4. Jamen, er de ikke bare skønne, de unger...???

    Dejligt LO - og lækre farver... ;o)

    SvarSlet
  5. Dejlig enkel opsætning. Den er tilføjet min liftliste. Og naturligvis hedder det da dyp...hvad skulle det ellers hedde?

    SvarSlet
  6. Sjov overskrift som jo ikke kan være andet. Hele dit layout er vildt lækkert og i en flot opstilling.
    Held og lykke med at få manden rask :o)

    SvarSlet
  7. ja det er da meget logisk at kalde det fondyp! :) Super flot LO!
    Det er vist meget typisk, at mænd tror de er døden nær, bare de hoster en lille smule haha, det er godt det ikke er dem, som skal føde børn!! God bedring med ham!

    SvarSlet
  8. Wiiiiiih, elsker det LO. Typisk logik for børn, og Simon, hi hi ...
    Går det godt med din udfordring??? Vil liiiige nævne her, at det er et dobbelt LO:-))

    SvarSlet
  9. hehe Fondyp ...hvor sjovt! :-)
    Igen et super herligt LO fra dig. Det bliver sjovt for Simon at se denne side om nogle år! :-)
    I øvrigt synes jeg det er nogle lækre farver du har brugt.

    SvarSlet
  10. Super lækkert lo i dejlige farver og en herlig overskrift

    SvarSlet
  11. Genial titel....den tager da blikfang om noget....LOL...
    Super flot LO....men er især vild med farvevalget, og så blomsten med den bubbelstickers i...super..

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  12. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  13. Det er et flot "fondyp" du har fået lavet.
    Glæder mig til at se dit næste LO.

    SvarSlet
  14. wawwww for et lækkert lo, og så skønne farver :)

    SvarSlet
  15. Det er nogle rigtig fede farver du har brugt. Det ser rigtig godt ud.

    SvarSlet
  16. Skønt...... Elsker farverne ;o)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer