fredag den 21. marts 2008

Hjemme igen....

SÅ er vi atter hjemme igen, efter en påsketur til Marielyst. Jeg havde lejet et sommerhus...og gæt en gang...UDEN TV ! Det var altså ikke med vilje ! Men vi overlevede :O) Og hvor var det bare skønt...ingen dumme serier og gamle film...men masser af spil ! Og Jumbobøger ! Og gamle "Illustrerede Videnskab" ! Herligt. OG vejret var jo bare med os. Vi havde sol hver dag og fik cyklet omkring 17 km. hver dag ! OG Steen fik opfrisket hvordan man tænder op i en brændeovn! OG jeg fik SKISTØVLER ! Ihhh altså, en herlig ferie. Må dog indrømme, at jeg savnede mine scrapsager...og jeg nåede da også kun at sætte en vask over, da vi kom hjem...for derefter at kaste mig over det LO som jeg havde lagt klar, inden vi rejste :O)
Nu har jeg surfet på nettet (har også savnet min pc) og fundet skønt ny papir..så jeg bliver vist "nødt" til at bestille fra USA..tsk tsk. OG Maribi har mailet mig en ny udfordring ! Spændende !
SÅ det bliver en scrap-travl påske :O)
I aften skal vi jo se XFactor ! GODT at vi kom hjem i dag :O)
I morgen oploader jeg det LO jeg fik lavet i dag.

4 kommentarer:

  1. Dejligt at I har haft en skøn ferie - osse uden tv og scrapsager ;D

    SvarSlet
  2. Det er dejligt at høre at i har haft en god ferie. Det er også ud på billedet som om i hygger jer. men hvorfor skistøvler??

    SvarSlet
  3. HE HE..jamen...se vejret i dag...det er jo godt at være forberedt ik :O) Nej, støvlerne var på tilbud, og vi VED jo at vi vil på skiferie fremover, så derfor købte jeg skistøvler :O)

    SvarSlet
  4. Godt at i havde en god ferie trods nul TV og PC......fjernsynet kunne jeg uden problemer overleve...men PC- angel, ville absolut give mig abstinenser med det samme....så har fuld forståelse for at den blev overfaldet med det samme LOL

    Hygge fra Betina

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer